ویدیو گیم‌ پلی بازی Alan Wake 2 با محوریت نمایش Mind Place ساگا اندرسون

ویدیو گیم‌ پلی بازی Alan Wake 2 با محوریت نمایش Mind Place ساگا اندرسون

اشتراک گذاری

رمدی اینترتینمت به‌تازگی ویدیو جدیدی از گیم‌پلی بازی Alan Wake 2 را منتشر کرد.

در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی سازندگان بازی الن ویک ۲ به‌تازگی یک تریلر گیم‌پلی جدید را از ساخته جدید خود به نمایش درآوردند. ویدیو موردنظر تمرکز خود را روی شخصیت ساگا اندرسون، پروتوگانیست دوم بازی که به‌عنوان یک مامور سازمان FBI شناخته می‌شود، گذاشته است. این تریلر Mind Place این شخصیت را نمایش می‌دهد. مکانی درون ذهن کاراکتر که کاربران در هر زمانی قابلیت دسترس به آن را خواهند داشت. ساگا از این امر برای بررسی سرنخ‌های خود استفاده می‌کند. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌ شده را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

کاراکتر ساگا اندرسون می‌تواند در این مکان به چندین شی مانند نقشه‌ها و دست‌نوشته دسترسی داشته باشد. همچنین یک Case Board را می‌بینیم که وضعیت کلی تحقیقات، اهداف و موارد دیگر را در اختیار علاقه‌مندان سری بازی‌های الن ویک می‌گذارد. درکنار شخصیت نام‌برده‌شده، بازیکنان همچنان کنترل الن ویک را نیز بر عهده دارند. کاربران قادر خواهند بود در بخشی از بازی Alan Wake 2، بین این دو شخصیت جابه‌جا شوند. کانسپتی که سم لیک خالق این مجموعه آن را به‌عنوان جالب‌ترین و جاه طلبانه‌ترین توصیف کرده است.

بازی Alan Wake 2 در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا نسخه اول را تجربه کرده‌اید؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با گیم طور و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید  سه بازی کلاسیک ماریو به سرویس نینتندو آنلاین می‌آیند

اخبار مرتبط

کامپیوتر

هیچ بخشی از بازی Avowed تکراری نیست

کارگردان بازی Avowed به بازیکنان اطمینان داده که هیچ بخشی از این بازی کپی نشده و تمام محتواهای اصلی و فرعی طراحی مستقلی دارند. بازی