ویدیو جدید انیمیشن درون و بیرون ۲ راز غافلگیرکننده‌ای را فاش می‌کند

اشتراک گذاری

ویدیو جدید انیمیشن Inside Out 2 از احساس جدید و دیده‌نشده رایلی رونمایی می‌کند.

همچنان که به تاریخ اکران انیمیشن Inside Out 2 نزدیک می‌شويم هیجان‌ها برای دیدن جدیدترین اثر استودیو پیکسار بالاتر می‌رود و حالا در ویدیویی جدید و غافلگیرکننده «احساس نوستالژی رایلی» با صداپیشگی جون اسکویب معرفی شده است. این احساس با ظاهر سالخورده کاملا مطابق با ایده خاطرات گذشته است و حتی در لحظاتی می‌توان شخصیت‌پردازی هوشمندانه او را مشاهده کرد. همچنین اکنون با این ویدیو تایید می‌شود رایلی در ۱۳ سالگی خود به‌سر می‌برد با این اوصاف وقایع انیمیشن Inside Out 2 دو سال پس از قسمت اول اتفاق می‌افتد؛ جایی که رایلی در آن ۱۱ ساله بود.

تاکنون تصور می‌شد به رایلی در دوران بلوغ چهار احساس جدید (اضطراب، حسادت، خجالت، بی‌حوصلگی) اضافه خواهد شد اما، پیکسار با معرفی نوستالژی همه را غافلگیر کرد. با این شرایط احتمال می‌رود باز هم احساسات معرفی نشده‌ای وجود داشته باشند که در روزهای آینده و یا در زمان اکران رونمایی شوند:

دانلود از آپارات

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم پوستر زیبایی که پیکسار برای انیمیشن Inside Out 2 و با حضور همه احساسات قدیم و جدید رایلی را منتشر کرده است به تماشا بنشينيد:

امی پولر در نقش شادی، فیلیس اسمیت در نقش غم، لویس بلک در نقش خشم، تونی هیل در نقش ترس، لایزا لاپیرا در نقش انزجار، مایا هاک در نقش اضطراب، ایو ادبیری در نقش حسادت، ادل اگزارکوپولوس در نقش بی‌حوصلگی، پال والتر هاوزر در نقش خجالت، جون اسکویب در نقش نوستالژی، کنسینگتون تالمن، دایان لین، کایل مک‌لاکلن،‌ لیلیمار هرناندز، ایوت نیکول براون، دیو گولز، فرانک اوز، بابی موینیهان، یانگ یی و جان راتزنبرگر از صداپیشه‌های Inside Out 2 به‌شمار می‌آیند.

بیشتر بخوانید  فصل دوم سریال Silo | داستان، تاریخ پخش، بازیگران

انیمیشن Inside Out 2 برای اکران در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ (۱۴ ژوئن ۲۰۲۴) برنامه‌ریزی شده است. کلسی مان وظیفه کارگردانی انیمیشن درون و بیرون ۲ را براساس فیلمنامه‌ای از مگ لفاوه، نویسنده انیمیشن Inside Out برعهده داشت. انیمیشن Inside Out به کارگردانی پیت داکتر در سال ۲۰۱۵ روی پرده‌های سینما رفت. این انیمیشن ۸۵۸.۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشت و توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را دریافت کند. همچنین انیمیشن ‌Elio در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۴ (۱۳ ژوئن ۲۰۲۵) و انیمیشن Toy Story 5 در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ (۱۹ ژوئن ۲۰۲۶) اکران خواهند شد.

اخبار مرتبط