ویدیوی جدید The Rogue Prince of Persia با محوریت داستان و سفر در زمان منتشر شد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

پیش از انتشار در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۴ (۷ خرداد ۱۴۰۳)، The Rogue Prince of Persia ویدیوی جدیدی دریافت کرده است که به داستان بازی و موضوع سفر در زمان می‌پردازد.

استودیوی ایول امپایر ویدیوی جدیدی از Roguelike The Rogue Prince of Persia منتشر کرده است. پس از نمایش قبلی که جزئیات مبارزات، سلاح‌ها و موارد دیگر بازی را نشان می‌داد، این‌بار، ویدیوی جدید روی روایت اصلی تمرکز می‌کند و به چگونگی سفر در زمان می‌پردازد.

باتوجه‌به تریلر، شاهزاده دارای یک جواهر کوچک و کروی‌شکل است که به او اجازه می‌دهد تا در زمان به عقب برگردد. شاهزاده این سنگ را در تمام زندگی خود داشته؛ اما نمی‌داند چه کسی آن را به او داده است. همچنین، شاهزاده از قدرت‌های سنگ مورد نظر در تمام زندگی‌اش استفاده کرده است تا بر توانایی‌های آکروباتیک خود تسلط یابد.

این ویدئو در ادامه به شرح موارد دیگری می‌پردازد؛ از جمله چگونگی نجات شاهزاده توسط Sukhra پس از برخورد ناگوار با ارتش هون که از جادوی تاریک استفاده می‌کنند. داستان بازی در طول یک سری مراحل مختلف اتفاق می‌افتد؛ جایی که بازیکنان سعی می‌کنند با قوی‌تر شدن در بازی و بهتر شدن در آن، چالش‌های سخت‌تری را تحمل کنند.

دانلود از آپارات

بازی از دوره دسترسی زودهنگام برای اصلاح عناصر داستانی خود استفاده خواهد کرد. فاز دسترسی زودهنگام The Rogue Prince of Persia در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۴ (۷ خرداد ۱۴۰۳) روی رایانه‌های شخصی آغاز خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید  تعداد بازیکنان Hi-Fi Rush از مرز دو میلیون نفر عبور کرد

اخبار مرتبط