وداع سازنده Lords of the Fallen با کارمندان بیشتر

وداع سازنده Lords of the Fallen با کارمندان بیشتر

اشتراک گذاری

استودیو CI Games، سازنده بازی Lords of the Fallen گروه جدیدی از کارکنان خود را اخراج کرد.

طبق گزارش رسمی رسانه Gamesindustry، استودیو CI Games در بیانیه جدیدی اعلام کرد که حدود ۳۰ کارمند را به‌عنوان بخشی از روند تجدید ساختار خود اخراج خواهد کرد. این استودیو که توسعه بازی Lords of the Fallen و بازی Sniper: Ghost Warrior را در کارنامه دارد، در ماه ژانویه سال جاری بیش از ۱۰ درصد نیروی کار خود را تعدیل کرد. این توسعه‌دهنده اعلام کرد که این موج نهایی تعدیل نیرو آن‌ها خواهد بود.

استودیو CI Games اعلام کرد که این اقدام می‌تواند حداکثر کارایی را در تیم‌های مستقر در استودیوهای متعدد تضمین کند. این استودیو خاطرنشان کرد که توسعه بازی اکشن نقش‌آفرینی در دست توسعه Hexworks با اسم رمز Project 3 به‌خوبی پیش می‌رود و تحت تاثیر این تعدیل نیرو قرار نمی‌گیرد. همچنین گروه دیگری از توسعه‌دهندگان سی‌آی گیمز در استودیو Underdog به توسعه Project Survive ادامه می‌دهند و به‌زودی آن را وارد فاز تولید کامل خواهند کرد.

یکی از مدیران روابط عمومی استودیو CI Games به رسانه Gamesindustry گفت: «همه کارمندانی که تحت تاثیر این تصمیم جدید قرار گرفته‌اند، امروز مطلع شدند. ما در هفته‌های آینده به‌طور کامل از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.» باتوجه‌به آمارهای انتشاریافته، استودیو سی‌آی گیمز به رکورد درآمدی ۶۰ میلیون دلاری دست یافته است که می‌توان آن را به موفقیت تجاری بازی Lords of the Fallen نسبت داد.

بیشتر بخوانید  انتشار رایگان DLC بازی Far Cry 5 برای گیم پس آلتیمیت

اخبار مرتبط