وجود قابلیت کراس سیو بین نسخه های پلی استیشن و ایکس باکس بازی Baldur’s Gate 3

اشتراک گذاری

به لطف سیستم اکانت‌های استودیو لاریان، فایل ذخیره بازی Baldur’s Gate 3 روی یک پلتفرم با تمامی نسخه‌ها سازگار خواهد بود.

با اینکه تصور می‌شد بازی Baldur’s Gate 3 تا سال میلادی بعدی روی ایکس باکس عرضه نخواهد شد، اما استودیو لاریان اخیرا تایید کرد این بازی نقش‌آفرینی تحسین شده در ادامه سال ۲۰۲۳ روی این کنسول عرضه خواهد شد؛ هرچند در ایکس باکس سری اس از کوآپ اسپلیت-اسکرین پشتیبانی نخواهد کرد. این استودیو وجود قابلیت کراس-سیو این نسخه با نسخه پی‌سی را هم اعلام کرد. اما اکنون مایکل دوس، مدیر انتشارات استودیو تایید کرده این تمام ماجرا نیست.

ایشان در توییتر نوشت نسخه ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بازی علاوه‌بر قابلیت کراس-سیو با رایانه‌های شخصی، از این قابلیت با پلی استیشن 5 هم پشتیبانی می‌کند. به لطف سیستم اکانت‌های استودیو لاریان، فایل ذخیره‌ای روی یک پلتفرم با تمامی نسخه‌ها سازگار خواهد بود؛ هرچند طبیعتا باید چنین اکانتی بسازید. به‌تازگی اولین پچ بزرگ بالدرز گیت ۳ هم منتشر شده بود که شامل بیش از ۱۰۰۰ بهبود و رفع مشکلات بود.

نسخه کامپیوتر بازی Baldur’s Gate 3 هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار دارد. نسخه پلی استیشن 5 آن هم روز ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  تعهد سازندگان Blood Bowl 3 به بررسی شکایت بازیکنان و ارائه محتوای رایگان

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Spec Ops The Line ریمیک می‌شود؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت 2K Games مشغول توسعه نسخه ریمیک بازی Spec Ops The Line است. شرکت 2K Games درحال‌حاضر روی چندین بازی بزرگ کار