وجود تقریبا صد اسلحه جدید در Elden Ring: Shadow of the Erdtree

دست میکلا بیرون از پیله در دی‌ال‌سی بزرگ بازی الدن رینگ

اشتراک گذاری

شرکت باندای نامکو می‌گوید در Elden Ring: Shadow of the Erdtree نزدیک صد اسلحه جدید حاضر خواهند بود.

اخیرا هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring: Shadow of the Erdtree درباره اسلحه‌های جدید این بسته الحاقی صحبت کرده بود و پیش‌نمایش‌ها هم برخی‌از این اسلحه‌ها با Weapon Art آن‌ها را نشان دادند. اکنون یک نماینده شرکت باندای نامکو به رسانه گیمزرادار گفته است نزدیک صد اسلحه جدید در این بسته الحاقی حاضر خواهند بود.

او گفت تقریبا صد اسلحه جدید شامل هشت دسته‌بندی با تنوع‌های مختلف در این DLC حضور دارند. ظاهرا بیش‌از ده باس جدید هم در آن حاضر خواهند بود. وقتی درباره توضیحات تکمیلی سوال پرسیده شد، باندای نامکو گفت: «درست مثل الدن رینگ، نیازی نیست تمامی باس‌ها را شکست دهید؛ اما برای Tarnishedهای شجاعی که قصد دارند خود را بیازمایند، چالش‌های دشوار زیادی وجود دارند.»

به نظر شاهد حضور باس‌های فرعی هم خواهیم بود. همانطور که میازاکی قبلا گفته بود، یک مورد از آنها چالشی یکسان با Malenia ارائه خواهد داد.

بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree روز ۱ تیر (۲۱ ژوئن) روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. صفحه PlayStation Game Size در توییتر مدعی شده است حجم این DLC معادل ۱۶.۵ گیگابایت خواهد بود و پری-لود بازی هم از روز ۳۰ خرداد (۱۹ ژوئن) شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید  اشاره دوباره به دردویل توسط کارگردان Marvel’s Spider-Man 2

اخبار مرتبط