واکنش منتقدین به Elden Ring: Shadow of the Erdtree

واکنش منتقدین به Elden Ring: Shadow of the Erdtree

اشتراک گذاری

به‌تازگی میانگین امتیازات بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring منتشر شده و شاهد عملکرد فوق‌العاده خوب آن هستیم.

Elden Ring در سال ۲۰۲۲ عرضه شد و توانست تجربه‌ای غنی و لذت‌بخش را در اختیار کاربران بازی‌های سولزلایک قرار دهد و درکنار آن، بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی را هم به این دسته از بازی‌ها علاقه‌مند کرد. حال دو سال از عرضه الدن رینگ می‌گذرد و دو روز دیگر بسته الحاقی Shadow of the Erdtree، تنها محتوای داستانی الدن رینگ، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

Shadow of the Erdtree بازیکنان را به سرزمین سایه (Shadow Realm) می‌برد؛ جایی که میکلا شما را به آن‌جا فرا خوانده است و حال باید دلیل این اتفاق را متوجه شوید. بسته الحاقی جدید الدن رینگ از نظر گیم‌پلی هم تغییراتی به خود دیده است که از میان آن می‌توان به سیستم جدید ارتقای قدرت بازیکن و دانجن‌های بازطراحی شده اشاره کرد. همچنین دیروز میانگین امتیازات Elden Ring: Shadow of the Erdtree منتشر شد و شاهد عملکرد خارق‌العاده آن بودیم.

در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی الدن رینگ را در گیم طور مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Elden Ring: Shadow of the Erdtree

  • سازنده: فرام سافتور
  • ناشر: بندای نامکو
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
  • سبک: اکشن نقش آفرینی سولزلایک
  • تاریخ انتشار: یک تیر ماه

مبارزات نفس‌گیر بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring

گیم طور: ۱۰۰ از ۱۰۰

فرام‌سافتور یک بار دیگر نشان داد که چقدر در خلق بسته الحاقی برای بازی‌های سولزلایک خود مهارت دارد و آن‌ها را به‌گونه توسعه می‌دهد که حتی از بازی اصلی هم جذاب‌تر می‌شوند. Shadow of the Erdtree موارد تازه بسیاری را در خود جای داده که حسابی سرگرم کننده و خواستنی هستند و بااینکه اندک باگ‌هایی در آن وجود دارد و بعضی از باس‌های فرعی می‌توانستند طراحی بهتری داشته باشند، اما به هیچ‌وجه روی تجربه کلی شما تاثیر نمی‌گذارند و موارد مثبت و خوب آن به‌قدری تأثیرگذار هستند که تجربه‌ای کامل را کسب کنید.

گیمزرادار: ۱۰۰ از ۱۰۰

بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree موارد بسیاری برای ارائه دارد، اما مناطق زیبا، باس فایت‌های عالی و طیف وسیع لباس‌های جنگی، شما را مدام به نقاط مختلف این اکسپنشن می‌برد. در حال حاضر، تقریبا تعریف و تمجید از فرام‌سافتور دیگر به کاری خسته کننده و تکراری تبدیل شده است.

گاد ایز گیک: ۱۰۰ از ۱۰۰

Shadow of the Erdtree اکسپنشنی است که به‌صورت خارق‌العاده‌ای ساخته شده است و تجربه‌ای را که گشت‌وگذار در سرزمین لندز بیتوین ارائه می‌کرد، غنی‌تر می‌کند.

وی‌جی‌سی: ۱۰۰ از ۱۰۰

Elden Ring Shadow of the Erdtree یک بسته الحاقی عالی و دنبال کننده‌ای ارزشمند برای بهترین بازی نسل است. در بعضی از موارد، این بسته الحاقی تجربه‌ای بهتر از بازی اصلی را ارائه می‌دهد و مدت زمان گیم‌پلی آن دو برابر چیزی است که تصور می‌کردیم. موردی که حس و حال یک دنباله را القا می‌کند.

دیستراکتوید: ۹۵ از ۱۰۰

حتی با وجود اینکه انتظار من از این بسته الحاقی بسیار بالا بود، Shadow of the Erdtree همچنان توانست از آن فراتر برود.

بیشتر بخوانید  بازی Assassin’s Creed Syndicate را رایگان تجربه کنید

اخبار مرتبط