واکنش منتقدین به بازی Senua’s Saga: Hellblade II

واکنش منتقدین به بازی Senua's Saga: Hellblade II

اشتراک گذاری

امروز صبح میانگین نمرات بازی Senua’s Sacrifice: Hellblade II منتشر شد و شاهد بازخوردهای خوبی برای جدیدترین انحصاری مایکروسافت هستیم.

نسخه دوم Hellblade را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۴ دانست که از زمان اولین نمایش، نظر مخاطبان را به خود جلب کرد و همه منتظر یک تجربه سرگرم کننده دیگر بودند. بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice با اینکه مشکلات مختلفی داشت، اما در زمینه داستان‌سرایی و چیزی که روی آن تمرکز داشت، یعنی نمایش اختلال‌های روانی، به بهترین شکل ممکن کار خود را انجام داده بود.

حال نوبت به Senua’s Saga: Hellblade II رسیده است که امروز همزمان با انتشار جهانی بازی روی کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، میانگین امتیازات بازی هم در دسترس قرار گرفت. جدیدترین ساخته نینجا تئوری در زمینه گرافیک پیشرفت‌های چشم‌گیری نسبت به نسخه قبل داشته و به‌نظر می‌رسد یک تجربه مشابه به نسخه قبل را شاهد هستیم. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان Senua’s Saga: Hellblade II را در گیم طور مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Senua’s Saga: Hellblade 2

  • سازنده: نینجا تئوری
  • ناشر: مایکروسافت
  • پلتفرم: کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
  • سبک: اکشن ماجراجویی

تصویر محیط بازی هل بلید 2

یوروگیمر: ۱۰۰ از ۱۰۰

Hellblade 2 داستان سنوآ را با ظرافت، اعتماد، به‌طرز شگفت‌زده‌ای خشن و اعتقادی بسیار عالی ادامه می‌دهد.

گیم اینفورمر: ۹۰ از ۱۰۰

پایان‌بندی Senua’s Saga: Hellblade II یک نقطه قوت دیگر را به جا می‌گذارد. برخلاف دید اولیه من به ادامه داستان سنوآ، با خوشحالی از اینکه او یک بار دیگر هیولاهای مختلفی را فتح می‌کند، بازی را به اتمام رساندم. رضایت دارم که نینجا تئوری از انجام موارد اضافی برای گسترش فرمول گذشته خود و تبدیل کردن آن به چیزی که نیاز نبود، دوری کرده است. این خدای جنگ ایکس باکس نیست، بلکه یک هل بلید بهتر است. نسخه اول مثالی برای عدم نیاز به سرگرم کردن و سرگرم کننده بودن به روش‌های سنتی گذشته است. این در حالی است که ادامه هل بلید، هیجان‌های جذاب‌تری را به‌صورت گسترده‌ به تصویر می‌کشد و داستانی هوشمندانه و متفکرانه را که در بعضی از بازی‌های AAA شاهد هستیم، در خود جای داده است.

اسکرین رنت: ۹۰ از ۱۰۰

ترسناک، نشاط‌آور و از نظر بصری با شکوه، Senua’s Saga: Hellblade II یک نسخه ارتقا یافته و بهبود یافته نسبت به بازی اول است که به ایجاد مفاهیم معنادار و پیچیده‌ای که در نسخه اول شاهد آن‌ها بوده‌ایم، کمک می‌کند.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

Senua’s Saga: Hellblade II یک محفل وایکینگی با ارزش دیگر است که حس‌ها و المان‌های قرار گرفته در آن همانند نسخه قبلی کیفیت بالایی دارد. حتی اگر در نمایش بی‌نقص آن‌ موفق نباشد.

گاد ایز گیک: ۷۵ از ۱۰۰

Senua’s Saga: Hellblade II یک دنباله خوب با هنرپیشگی‌های عالی و جلوه‌های بصری چشم‌نواز است. اما، سرعت روایت آن دچار مشکل می‌شود.

بیشتر بخوانید  تریلر گیم‌ پلی جدید Zelda: Tears of Kingdom با محوریت مهارت های جدید لینک

اخبار مرتبط