واکنش ضعیف کاربران به کاهش قیمت پلی استیشن 5 در بریتانیا

اشتراک گذاری

با اینکه کنسول پلی استیشن 5 با کاهش قیمت موقتی در بریتانیا روبرو شد، اما ظاهرا بازیکنان در حد و اندازه‌ی مورد نظر سونی از این پیشنهاد استقبال نکردند.

فروش پلی استیشن 5 به‌هیچ‌وجه در معرض خطر نیست و اخیرا اعلام شد ۴۱.۷ میلیون واحد از این کنسول به سراسر جهان ارسال شده است. با کاهش قیمت PS5 در بریتانیا و برخی مناطق دیگر، این فروش همچنان بالا است.

اما اکنون سونی، یا به طور دقیق‌تر هیروکی توتوکی، مدیر ارشد عملیاتی این شرکت مقداری مخالف این حرف است و واکنش بازار به این کاهش قیمت را در بریتانیا «مقداری ضعیف» خواند. البته ایشان در ادامه افزود در کل قاره اروپا عملکرد مناسبی داشته است و فروش این کنسول در آنجا مطابق انتظارات است.

در گزارش مالی اخیر سونی متوجه شدیم شرکت ژاپنی در سه‌ماهه گذشته ۳.۳ میلیون واحد کنسول پلی استیشن 5 ارسال کرده که نسبت به سال قبل افزایش مناسبی است. البته گفتنی است در این صنعت پول‌ساز، اعداد بالاتر همواره بازخورد بهتری دارند و ممکن است برداشت توتوکی از فروش این کنسول در بریتانیا شخصی باشد.

به هر شکل خوشبختانه اکنون خرید پلی استیشن 5 بسیار راحت‌تر شده است و برخلاف اوایل نسل، دیگر با مشکلات کمبود موجودی روبرو نیستیم.

بیشتر بخوانید  بازی ترسناک Outlast 2 در میان بازی های جدید پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم

اخبار مرتبط