هیدکی کامیا به بازسازی بازی Devil May Cry علاقه دارد

اشتراک گذاری

هیدکی کامیا، کارگردان بازی Devil May Cry به تولید ریمیک نسخه اول مجموعه دویل می کرای ابراز تمایل کرد.

بازی‌های Devil May Cry را می‌توان یکی از بهترین و محبوب‌ترین مجموعه‌های کپکام دانست. نسخه جدیدی از دویل می کرای پس از انتشار نسخه پنجم در سال ۲۰۱۹ دردسترس بازیکن‌ها قرار نگرفت و طرفدارها برای تجربه بازی دیگری از این مجموعه انتظار می‌کشند. نخستین بازی این مجموعه در زمان عرضه در سال ۲۰۰۱ بسیار پیشگام بود و الهام‌بخش بازی‌هایی نظیر God of War شد که امیدوار به ارائه سیستم مبارزات روان‌تر و رضایت‌بخش‌تری بودند.

اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که هیدکی کامیا، کارگردان بازی Devil May Cry برای کار روی ریمیک نسخه اول مجموعه ابراز تمایل کرده است. در سال‌های گذشته شرکت کپکام با بازسازی بازی‌هایی مثل Resident Evil 4 به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است؛ بنابراین تولید ریمیک دویل می کرای به‌هیچ‌عنوان دور از ذهن نیست.

هیدکی کامیا پس از خروج از استودیو Platinum Games شروع به بررسی دقیق افکار و سیر توسعه بازی‌های خود در یوتیوب کرد و درعین‌حال به سؤالات طرفدارها پاسخ می‌دهد. زمانی‌که این توسعه‌دهنده درباره ریمیک احتمالی Devil May Cry مورد سؤال قرار گرفت، در پاسخ گفت که این ایده جذابی است: «مایل به ساخت چنین بازی‌هایی با گرافیک به‌روز هستم.» این کارگردان به کار روی مجموعه‌های مختلف دیگر نظیر Okami و Bayonetta نیز علاقه دارد.

با اینکه نسخه ریمستر یا پورت‌های اچ‌دی بسیاری از این بازی‌ها منتشر شده است، هیدکی کامیا اذعان داشت که همچنان دلیل خوبی برای کار روی نسخه‌های ریمیک دارد. این کارگردان اشاره کرد که مایل به اعمال تغییراتی در گیم‌پلی ریمیک احتمالی Devil May Cry است. به‌نظر می‌رسد که هیدکی کامیا می‌خواهد با بازسازی بازی از نقطه صفر اثری مدرن را تقدیم طرفدارها کند که دارای جلوه‌های بصری چشم‌نواز و مکانیک‌های گیم‌پلی پرجزئیات باشد.

بیشتر بخوانید  سیستم مورد نیاز بازی Redfall؛ حداقل رم ۱۶ گیگابایت

مجموعه Devil May Cry زیر نظر شرکت Capcom و تیم هیده‌آکی ایتسونو قرار دارد. این کارگردان درحال‌حاضر روی بازی Dragon’s Dogma 2، نخستین بازی نقش‌آفرینی ۷۰ دلاری کپکام کار می‌کند؛ درنتیجه طرفدارها نباید به این زودی‌ها منتظر نسخه دیگری از دویل می کرای باشند. تولید یک نسخه بازسازی از این مجموعه به سرپرستی هیدکی کامیا می‌تواند این شکاف را پر کند و تا زمان انتشار نسخه ششم اثری برای تجربه را در اختیار گیمرها قرار دهد.

اخبار مرتبط