هیدتاکا میازاکی به عرضه بازی Bloodborne روی کامپیوتر علاقه دارد

اشتراک گذاری

هیدتاکا میازاکی گفته است او و اعضای استودیو فرام سافتور دوست دارند بازی Bloodborne روی پلتفرم پی‌سی عرضه شود.

هر زمانی‌که شرکت سونی مراسم State of Play را پخش می‌کند، طرفداران منتظر معرفی نسخه پی‌سی بازی Bloodborne هستند. فعلا پورت اصلی این بازی روی پلی استیشن 4 قابل تجربه است که با وجود جذابیت بالا، فاقد چندین ویژگی آثار مدرن است.

اکنون هیدتاکا میازاکی از استودیو فرام سافتور در مصاحبه با رسانه PC Gamer درباره عرضه این اثر روی کامپیوتر صحبت کرده است. او درباره سازندگان استودیو گفت: «من می‌دانم این افراد خواهان پورت پی‌سی بلادبورن هستند. اگر من هم به چنین چیزی اذعان کنم با دردسر رو‌به‌رو خواهم شد. اما من مخالف این اتفاق هم نیستم.»

میازاکی ادامه داد: «طبیعتا به‌عنوان یکی‌از سازندگان Bloodborne، نظر شخصی و واقعی من این است که دوست دارم افراد بیشتری از آن لذت ببرند. مخصوصا بازی‌ای که در حال قدیمی شدن است، یکی از آثار گذشته که روی سخت‌افزارهای قدیمی گم می‌شود. من فکر می‌کنم برای هر بازی‌ای با چنین شرایطی فرصت مناسبی برای بازیکنان بیشتری خواهد بود تا آن‌ را تجربه کنند و این یادگار گذشته را دوباره زنده کنند. تا جایی‌که مربوط‌به من است، قطعا این چیزی نیست که من مخالفش باشم.»

باتوجه‌به علاقه میازاکی و تیمش به عرضه بلادبورن روی پی‌سی، میلیون‌ها طرفدار خواهان این اتفاق و تمرکز بیشتر سونی روی پی‌سی گیمینگ، شاید بالاخره این اتفاق رخ دهد.

بیشتر بخوانید  استودیوی سازنده Call of Duty بسیاری از نیریوهای خود را اخراج کرد

اخبار مرتبط