همکاری دوباره برادران کوئن برای ساخت یک فیلم جدید

اشتراک گذاری

برادران کوئن پس از چند سال و ساخت فیلم به شکل مستقل، قرار است دوباره با یکدیگر برای کارگردانی یک فیلم جدید همکاری کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برادران کوئن پس از چند سال قطع همکاری قرار است دوباره با یکدیگر همکاری کنند. ایتن کوئن در جریان مصاحبه با مجله امپایر تایید کرد که او و برادرش دوباره قرار است برای ساخت یک فیلم بازگردند. او تنها گفت که او و جوئل در حال ساخت پروژه جدیدی هستند، اما جزئیات بیشتری را به اشتراک نگذاشت. برادران کوئن پس از تولید و پخش فیلم The Ballad of Buster Scruggs در سال ۲۰۱۸ از نتفلیکس، اعلام کردند که از یکدیگر جدا شده‌اند.

پس از آن جوئل کوئن مستقلا فیلم The Tragedy of Macbeth را کارگردانی کرد و ایتن کوئن نیز مستند Jerry Lee Lewis: Trouble in Mind را سال گذشته ارائه داد و امسال نیز برای اولین‌بار به شکل مستقل فیلم Drive-Away Dolls را کارگردانی کرده است. پیش از این جوئل گفته بود که ایتن دیگر نمی‌خواهد فیلم بسازد و به همین دلیل است که او شخصا فیلم The Tragedy of Macbeth را کارگردانی کرد. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که ایتن کوئن تغییر عقیده داده است و طرفداران این دو برادر احتمالا به‌زودی شاهد همکاری مشترک آن‌ها خواهند بود.

برادران کوئن بیشتر برای کارگردانی آثاری چون فیلم Fargo، فیلم The Big Lebowski، فیلم O Brother, Where Art Thou?، فیلم The Ladykillers، فیلم No Country for Old Men، فیلم Burn After Reading، فیلم A Serious Man، فیلم True Grit، فیلم Inside Llewyn Davis، فیلم Hail, Caesar و فیلم The Ballad of Buster Scruggs شناخته می‌شوند. برادران کوئن برای فیلم جایی برای پیرمردها نیست ۳ جایزه اسکار و برای فیلم فارگو یک جایزه اسکار و در مجموع ۴ جایزه اسکار برده بودند.

بیشتر بخوانید  انیمیشن Moana 2 دیزنی با انتشار یک تیزر و تصویر معرفی شد | اعلام تاریخ اکران

فیلم Drive-Away Dolls برای اکران در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) برنامه‌ریزی شده است.

اخبار مرتبط