همکاری برد پیت و جرج کلونی در اولین تریلر فیلم گرگ ها | اثر جدید کارگردان مرد عنکبوتی

برد پیت و جرج کلونی در هوای برفی شب در تصویر فیلم Wolfs

اشتراک گذاری

اولین تریلر فیلم اکشن مهیج Wolfs به کارگردانی جان واتس و با هنرنمایی برد پیت و جرج کلونی منتشر شده است.

برد پیت و جرج کلونی پس از ۱۶ سال بار دیگر با یکدیگر هم‌بازی شده‌اند؛ به‌تازگی سونی و اپل اولین تریلر فیلم اکشن مهیج Wolfs را منتشر کرده‌اند که برد پیت و جرج کلونی در آن نقش دو کارچاق‌کن حرفه‌ای را برعهده دارند. در تریلر شاهد لحن کمدی جالبی هستیم و طی یک سری اتفاقات می‌بینیم دو همکار قدیمی که از هم دل خوشی ندارند به اجبار باید در ماموریتی مشترک حضور یابند. در ادامه می‌توانید تریلر فیلم Wolfs را از کانال یوتیوب سونی پیکچرز مشاهده کنید:

تماشا در یوتیوب

در خلاصه داستان رسمی فیلم Wolfs آمده است: «جرج کلونی نقش یک کارچاق‌کن حرفه‌ای را بازی می‌کند که در شبی برای سرپوش گذاشتن بر یک جنایت سطح بالا استخدام شده است. اما هنگامی‌که کارچاق‌کن دوم (برد پیت) ظاهر می‌شود، این دو گرگ تنها مجبور می‌شوند با هم کار کنند. این دو متوجه می‌شوند که شب آن‌ها قرار نیست عادی باشد و در ادامه به‌گونه‌ای از کنترل‌شان خارج می‌شود. به نحوی که هیچ‌کدام انتظار آن را ندارند.»

جان واتس کارگردان سه‌گانه مرد عنکبوتیِ تام هالند وظیفه نوشتن و کارگردانی فیلم Wolfs را برعهده داشته است همچنین فیلم Wolfs (گرگ‌ها) احتمالا به یک مجموعه تبدیل خواهد شد؛ از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به جرج کلونی، برد پیت، ایمی رایان، آستین آبرامز، پورنا جاگاناتان، ایرینا دوبوا، راب ریدل و حسنی ریزو اشاره کرد. همچنین برد پیت و جرج کلونی در مقام تهیه‌کننده این پروژه فعالیت کردند. اپل مسئولیت اکران فیلم گرگ‌ها را در داخل آمریکا برعهده دارد و سونی پیکچرز هم وظیفه اکران جهانی آن را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید  تولید فصل ۵ سریال Yellowstone چه زمانی از سر گرفته می‌شود؟

کلونی و پیت پیش از این در سه‌گانه فیلم Ocean’s 11 هم‌بازی بودند و در ادامه آن‌ها درکنار یکدیگر در فیلم Burn After Reading به کارگردانی برادران کوئن به ایفای نقش پرداختند. آخرین حضور برد پیت در سینما به فیلم Babylon دیمین شزل برمی‌گردد و جرج کلونی هم سال گذشته با نقش کوتاه بروس وین/بتمن در فیلم The Flash اندی موشیاتی دیده شد.

فیلم گرگ‌ها در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ (۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴) به روی پرده سینماها خواهد رفت.

اخبار مرتبط