هر یک از سطوح گیم پس به چه محتوایی از Black Ops 6 دسترسی دارند؟

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

بازی Call of Duty Black Ops 6 در روز اول انتشار به سرویس گیم پس اضافه خواهد شد؛ اما محتوای موجود برای مشترکین، به سطح عضویت آن‌ها بستگی خواهد داشت.

مایکروسافت تایید کرد که Black Ops 6 در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اخیراً نیز شرکت اکتیویژن اعلام کرد که با خرید هر یک از سطوح گیم پس به چه محتوایی از Black Ops 6 دسترسی خواهید داشت.

اعضای گیم پس آلتیمیت و گیم پس پی‌سی به کمپین Black Ops 6 و همچنین حالت‌های چندنفره آنلاین و زامبی دسترسی کامل دارند. مشترکین گیم پس کنسول فقط به کمپین بازی دسترسی خواهند داشت؛ زیرا برای دسترسی به بازی‌های آنلاین و چندنفره روی کنسول، به اشتراک گیم پس کور نیاز دارید. در ادامه‌، بیانیه اکتیویژن در این‌باره به‌طور کامل آمده است:

  • گیم پس آلتیمیت: این سطح بیشترین انعطاف را دارد؛ زیرا به شما امکان می‌دهد کمپین Black Ops 6 و همچنین حالت‌های آنلاین چندنفره و زامبی را در کنسول ایکس باکس و رایانه شخصی خود بازی کنید. مشترکین گیم پس آلتیمیت به باندل Digital Cross-Gen در کنسول‌های ایکس باکس و نسخه‌ استاندارد در فروشگاه مایکروسافت دسترسی خواهند داشت.
  • گیم پس پی‌سی: کمپین Black Ops 6 و همچنین حالت‌های آنلاین چندنفره و زامبی را در رایانه شخصی خود بازی کنید. مشترکین گیم پس پی‌سی به نسخه استاندارد بازی در فروشگاه مایکروسافت دسترسی خواهند داشت.
  • گیم پس کنسول: می‌توانید کمپین Black Ops 6 را با ایکس باکس خود تجربه کنید. برای اجرای حالت‌های آنلاین چندنفره و زامبی در کنسول‌های ایکس باکس باید دسترسی‌اش را به‌طور جداگانه خریداری کرده باشید. مشترکین گیم پس کنسول برای دسترسی به این حالت‌ها باید به سطح آلتیمیت ارتقا یابند یا علاوه‌بر خرید اشتراک کنسول، سطح گیم پس کور را نیز به‌طور جداگانه خریداری کنند. مشترکین گیم پس کنسول به باندل Digital Cross-Gen در کنسول‌های ایکس باکس دسترسی خواهند داشت.
  • گیم پس کور: با اشتراک گیم پس کور، امکان آنلاین بازی کردن را خواهید داشت اما برای تجربه بلک آپس ۶، باید بازی را جداگانه خریداری کنید. همچنین توجه داشته باشید که تمامی مزایای گیم پس کور در سطح آلتیمیت نیز گنجانده شده است.
بیشتر بخوانید  عرضه احتمالی کنسول PS5 Pro با اسم رمز Project Trinity در نوامبر ۲۰۲۴

بازیکنانی که قبل از تاریخ انتشار بازی مشترک یکی از سه سطح کنسول، پی‌سی یا کور شده‌اند، می‌توانند به دو جایزه پیش‌خرید دسترسی داشته باشند: «بسته اپراتور Woods و بتای اولیه بازی.» مشترکین در این سطوح همچنین می‌توانند با پرداخت ۳۰ دلار بازی خود را به نسخه Vault Edition ارتقاء دهند. این نسخه شامل موارد زیر خواهد بود:

  • بسته اپراتور Hunters vs. Hunted
  • کالکشن سلاح Mastercraft
  • آیتم پرطرفدار GobbleGum
  • فصل اول بازی با نام Black Cell

برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با گیم طور همراه باشید.

اخبار مرتبط