نینتندو دو ریمستر جدید از بازی های محبوب خود برای سوییچ عرضه می‌کند

سوییچ 2 بزرگ‌تر از کنسول قبلی نینتندو خواهد بود

اشتراک گذاری

ظاهرا نینتندو قصد دارد در سال ۲۰۲۵ ریمستر یک بازی 3DS و یک بازی گیم‎‌کیوب را برای نینتندو سوییچ عرضه کند.

پس از شایعات متعدد، بالاخره نینتندو اخیرا تایید کرد تا قبل‌از آوریل ۲۰۲۵ از کنسول بعدی خود رونمایی خواهد کرد. طبق اخبار فاش شده، این کنسول در ماه مارس بعدی عرضه خواهد شد و درنتیجه سوییچ آخرین روزهای عمر خود را سپری می‌کند؛ اما این بدین معنا نیست که شرکت ژاپنی پشتیبانی‌از کنسول خود را قطع خواهد کرد.

اخیرا ریمیک Paper Mario: The Thousand-Year Door برای این کنسول عرضه شد و بازی Luigi’s Mansion 2 HD هم در راه است؛ اما به‌نظر این پایان راه ریمسترهای نینتندو نیست. PH Brazil، افشاگر معتبر نینتندو که قبلا اخبار موثقی منتشر کرده بود، گفته است سازنده ماریو قصد دارد دو ریمستر دیگر برای سوییچ عرضه کند.

یکی از این آثار ریمستر یک بازی گیم‌کیوب خواهد بود و دیگری ریمستر بازی 3DS. درباره ریمستر 3DS، شایعات مختلفی درباره بازسازی Kid Icarus: Uprising به‌گوش رسیده‌اند و طرفداران خواهان انتشار مجدد The Legend of Zelda: A Link Between Worlds و Metroid: Samus Returns هستند.

لینک با سپر و شمشیر در بازی The Legend of Zelda: The Wind Waker HD

درباره ریمستر گیم‌کیوب هم قبلا اخبار فاش شده مدعی شده بودند Metroid Prime 2: Echoes برای سوییچ منتشر خواهد شد و بازیکنان هم خواهان پورت The Legend of Zelda: The Wind Waker HD یا افسانه زلدا: Twilight Princess HD هستند.

ظاهرا هر دو بازی پس‌از ماه مارس ۲۰۲۵ انتشار خواهند یافت که بدان معنا است که طول‌عمر سوییچ پس‌از عرضه کنسول بعدی هم ادامه خواهد یافت؛ اتفاقی‌که پیش‌تر برای 3DS هم رخ داده بود. این شرکت قرار است در ماه ژوئن دایرکت جدیدی برگزار کند و در آن آثار نیمه دوم سال ۲۰۲۴ نینتندو سوییچ به نمایش گذاشته خواهند شد.

بیشتر بخوانید  استفاده از فناوری دیالوگ جالب در بازی Marvel’s Spider-Man 2

اخبار مرتبط