نیل دراکمن: نقل قولی که از من منتشر شد، اشتباه بود

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

نیل دراکمن، کارگردان خلاق The Last of Us، می‌گوید نقل قول‌های منتسب به او که چند روز پیش توسط سونی منتشر شدند، با اصل صحبت‌هایش تفاوت دارند.

اوایل این هفته، سونی مصاحبه‌ای را با رئیس استودیوی ناتی داگ منتشر کرد که در آن، به نقل از او گفته شده بود بازی بعدی استودیو می‌تواند دنیای ویدیو گیم را متحول کند. بااین‌حال، نیل دراکمن روز جمعه در رسانه‌های اجتماعی مدعی شد که هرگز چنین اظهارنظری نکرده است.

او عین سخنان خود را با طرفداران به اشتراک گذاشت؛ به نحوی که متوجه شدیم نسخه‌ موجود در وب‌سایت سونی به‌طور قابل‌توجه‌ای ویرایش شده است. اگرچه معمولاً شرکت‌ها برای روشن ساختن و مختصر کردن پیام، آن را ویرایش می‌کنند، اما چنین تغییری کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ زیرا مفهوم کاملاً جدیدی را ایجاد کرده است.

دراکمن در جدیدترین توییت خود نوشت: «متاسفانه در ویرایش پاسخ‌های من به پرسش‌هایی که طی مصاحبۀ اخیرم با سونی انجام شد، برخی اهداف من از جملات به درستی منتقل نشدند.» سال گذشته، او اعلام کرد که بازی‌های بعدی ناتی داگ نزدیک به زمان انتشارشان معرفی خواهند شد؛ زیرا رونمایی زودهنگام از آن‌ها موجب می‌شود که کارکنان نتوانند میان زندگی شخصی و کار خود تعادل ایجاد کنند.

نیل دراکمن با اذعان به تقاضای شدید طرفداران برای بازی The Last of Us Part 3، اخیراً تأیید کرد که مفهومی برای سومین بازی در ذهن دارد و فکر می‌کند داستان این مجموعه پتانسیل یک فصل دیگر را نیز خواهد داشت. او مدتی پیش اعلام کرده بود که قصد دارد از ساخت بازی‌های بلاک‌باستری فاصله بگیرد.

بیشتر بخوانید  Far Cry 5 و ۱۵ بازی دیگر در ماه اکتبر سرویس پلی استیشن پلاس را ترک خواهند کرد

با این تفاسیر نظر شما کاربران گیم طور دراین‌باره چیست؟

اخبار مرتبط