نیاز اجباری به حساب پلی استیشن برای تجربه بازی Helldivers 2 روی پی سی

اشتراک گذاری

بازیکن‌های کامپیوتر برای تجربه بازی Helldivers 2 باید حساب استیم و پلی استیشن خود را به یکدیگر متصل کنند.

بازی Helldivers 2 موفقیت فراتر از انتظاری برای استودیو Arrowhead Game و شرکت سونی به ارمغان آورد که بخش بزرگی از آن به‌لطف استقبال علاقه‌مندان به بازی‌های تیراندازی چندنفره روی پلتفرم PC محقق شده است. حالا شرکت سونی برای این دسته از گیمرها قانون جدیدی در نظر گرفته و به‌زودی آن را پیاده‌سازی می‌کند. سونی در زمان عرضه Helldivers 2 الزام بازیکن‌ها برای اتصال حساب‌های استیم و پلی استیشن را به‌دلیل بروز برخی مشکلات فنی موقتا لغو کرد.

حالا این شرکت از اجرای دوباره این قانون خبر داده است. بازیکن‌های کامپیوتر که قصد دارند تجربه Helldivers 2 را از تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ می ۲۰۲۴) به بعد شروع کنند، باید حساب استیم خود را به حساب شبکه پلی استیشن متصل کنند تا بتوانند وارد بازی شوند. درهمین‌حال قانون مذکور از تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ (۳۰ مه ۲۰۲۴) برای بازیکن‌های کنونی اجرا می‌شود و این افراد تا پنج روز بعد فرصت دارند این اقدام را انجام دهند.

سونی در بیانیه خود خاطرنشان کرد: «پیوند حساب‌ها نقش مهمی در امنیت بازیکن‌های ما و حفظ ارزش‌های ایمنی و امنیتی ارائه‌شده در بازی‌های پلی‌ استیشن و استودیوهای آن دارد. این شیوه اصلی ما برای محافظت از پلیرها دربرابر رفتارهای نامناسب است که با محرومیت بازیکن بدرفتار انجام می‌شود. همچنین این سیستم به بازیکن‌های مسدود شده فرصت اعتراض و تجدیدنظر خواهد داد».

سونی علاوه‌براین اقدام قصد دارد با عرضه بازی Ghost of Tsushima روی کامپیوتر، یکپارچه‌سازی شبکه پلی استیشن روی پی‌سی را آغاز کند. همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهند سونی گفتگوهای اولیه درباره عرضه احتمالی Helldivers 2 روی ایکس باکس را انجام داده است.

بیشتر بخوانید  شایعه: احتمال عرضه بازی Persona 6 در اواخر سال ۲۰۲۴ برای کنسول پلی استیشن ۵

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان