نمایش گیم‌پلی و محیط‌های متنوع در تصاویر ریمیک Super Mario RPG

نمایش گیم‌پلی و محیط‌های متنوع در تصاویر ریمیک Super Mario RPG

اشتراک گذاری

شرکت نینتندو تصاویر جدیدی از ریمیک Super Mario RPG منتشر کرد که بخش‌هایی از گیم‌پلی و محیط‌های متنوع را نشان می‌دهد.

با اینکه بسیاری از طرفداران مجموعه سوپر ماریو انتظار نداشتند Super Mario RPG بازسازی شود، اما شرکت نینتندو توسعه این ریمیک را پیش می‌برد و قرار است چند ماه بعد آن را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. در تریلر رونمایی از این ریمیک شاهد تلاش سازندگان برای ارائه یک بازسازی وفادار به نسخه اورجینال بودیم که جلوه‌های بصری آن به‌روز شده‌اند. حال نینتندو تصاویر جدیدی از ریمیک Super Mario RPG در دسترس قرار داده است که در آن می‌توانیم نگاهی به بخش‌های تازه‌ای از بازی داشته باشیم.

تصاویر منتشرشده در وب‌سایت رسمی نینتندو ژاپن، طیف وسیعی از فعالیت‌های گیم‌پلی را به نمایش می‌گذارند که بازیکنان می‌توانند به تجربه آن‌ها بپردازند. با اینکه مبارزه مهم‌ترین بخش گیم‌پلی به حساب می‌آید، اما بازیکنان می‌توانند خارج از نبردها به انواع فعالیت‌های جانبی از جمله مینی‌گیم‌های سرگرم‌کننده مشغول شوند. به نظر می‌رسد این مینی‌گیم‌ها از تنوع قابل قبولی برخوردار هستند. از جمله آن‌ها می‌توان به سوار شدن روی گاری و پرش به آسمان، سوار شدن بر پشت Yoshi و پریدن از روی بشکه‌های شناور در رودخانه اشاره کرد. علاوه‌بر این در میان تصاویر می‌توانیم مناطق متنوع و شخصیت‌های سری را ببینیم.

بازسازی Super Mario RPG قرار است در تاریخ ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر) امسال روی نینتندو سوییچ عرضه شود. چیهیرو فوجیوکا، کارگردان نسخه اورجینال در توسعه بازسازی نقشی ندارد. اما نینتندو از یوکو شیمومورا، آهنگساز اصلی به توسعه‌ی بازسازی کمک کرده است.

بیشتر بخوانید  کیفیت نسخه نینتندو سوییچ Mortal Kombat 1 کمی بهتر شد

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Super Mario RPG چیست؟ آن را با تیم گیم طور و سایر کاربرها در میان بگذارید.

اخبار مرتبط