نمایش نوشیدنی انرژی‌زا در تیزر جدید S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

اشتراک گذاری

استودیو GSC GameWorld تیزر کوتاهی از بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl با محوریت یک نوشیدنی انرژی‌زا پخش کرد.

تقریبا یک سال از پخش آخرین تریلر بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl می‌گذرد و استودیو GSC GameWorld در این مدت با بحران‌های ناشی از جنگ روسیه با اوکراین و حملات سایبری متعدد دست‌وپنجه نرم کرده است. با این وجود اخیرا یک تیزر کوتاه از دنباله S.T.A.L.K.E.R پخش شده است که روی نمایش نوشیدنی انرژی‌زا NON STOP تمرکز دارد.

اگرچه ممکن است تبلیغ این نوشیدنی در تیزر S.T.A.L.K.E.R. 2 عجیب به نظر برسد، اما می‌توانیم در آن یکی دیگر از محیط‌های چشم‌نواز بازی را مشاهده کنیم. در توضیح سازندگان مشخص می‌شود که این ساختمان مربوط‌به منطقه Yaniv از S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat است. تقریبا شخصیت‌هایی از همه جناح‌های بازی به مانند مزدوران، راهزنان یا افراد تنها، در این مکان ساکن هستند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl برای عرضه روی پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه است. همچنین این بازی در روز نخست انتشار در دسترس کاربران سرویس گیم پس قرار می‌گیرد. استودیو GSC GameWorld هنوز تاریخ انتشار این بازی را مشخص نکرده است، اما به نظر می‌رسد برای عرضه آن در سال جاری تلاش می‌کند. احتمال ارائه نمایشی جدید از این بازی در شوکیس بازی‌های ایکس باکس روز ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن) امسال وجود دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید  تریلر جدید Sand Land اکشن‌های نفس‌گیر بازی را به نمایش می‌گذارد

اخبار مرتبط