نمایش مبارزات و شخصی سازی بازی Armored Core 6 در تریلر جدید آن

اشتراک گذاری

در جریان مراسمی در ژاپن تریلر جدیدی از بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon منتشر شده که گیم‌پلی آن را به تصویر می‌کشد.

در جریان مراسمی با نام PLAY! PLAY! PLAY! به میزبانی پلی استیشن ژاپن، استودیو فرام سافتور نمایش گیم‌پلی جدیدی برای بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon منتشر کرد. از بخش بازیکن دربرابر بازیکن این بازی هم رونمایی شده است که شامل حالت‌های ۱ دربرابر ۱ و ۳ دربرابر ۳ است و در دقیقه ۴۱ قابل مشاهده است. در ادامه و در ساعت ۱ و ۳ دقیقه این لینک هم گیم‌پلی کمپین و شخصی‌سازی این اثر نمایش داده می‌شود.

لینک تماشای ویدئوی گیم‌پلی بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در یوتیوب

امکانات شخصی‌سازی بازی همچنان چشم‌گیر است و اسلحه‌ها و زره‌های پایین‌تنه و بالاتنه در آرمورد کور بازی قابل تغییر است. خود مرحله هم محافظت از سه موشک تحقیق و توسعه از امواج دشمنان است. علاوه‌بر هسته‌های زرهی دیگر و کشتی‌های کوچک‌تر، باید با یک کشتی پرچم‌دار بزرگ هم مبارزه کنید. اتفاقات زیادی رخ می‌دهد، اما با سالم ماندن یک موشک هم مرحله با موفقیت تمام می‌شود.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در سه شهریور ماه (۲۵ اوت) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. گفته می‌شود تکمیل آن ۵۰ تا ۶۰ ساعت طول می‌کشد که احتمالا این زمان با احتساب مراحل فرعی، بخش آرنا و دیگر موارد است.

بیشتر بخوانید  نمایش ۱۴ دقیقه‌ای گیم پلی بازی Dead Island 2

اخبار مرتبط