نمایش مبارزات سهمگین در تریلر گیم پلی بخش Invasion بازی Overwatch 2

نمایش مبارزات سهمگین در تریلر گیم پلی بخش Invasion بازی Overwatch 2

اشتراک گذاری

شرکت بلیزارد یک تریلر گیم‌پلی از بخش Invasion بازی Overwatch 2 پخش کرد.

اگر از آخرین تریلر بخش Invasion بازی Overwatch 2 ناامید شدید که در آن جان سینا به عنوان The Enigma معرفی شد، نگران نباشید. اکنون یک تریلر گیم‌پلی مناسب از این بخش منتشر شده که نقاط مختلفی را که بازیکنان به آن‌ها می‌روند، نشان می‌دهد. کات‌سین‌هایی هم وجود دارند که تعامل بین قهرمانان را به تصویر می‌کشند. شما می‌توانید در ادامه این تریلر را مشاهده کنید.

لینک دانلود از آپارات

پس از اتمام وقایع Calling، انیمیشن کوتاه متمرکز بر سوجورن، شاهد تهاجم همه‌جانبه‌ای از طرف Null Sector به مکان‌های مختلف هستیم. این تهاجم از تورنتو شروع می‌شود و به گوتنبرگ، محل استقرار توربیورن، بریجیت و رینهارت می‌رسد. یک ربات غول‌پیکر اسلحه بزرگ توربیورن را خراب می‌کند و همزمان Omnicهای بی‌گناه در حال دزدیده شدن هستند.

تیم جدید اورواچ باور دارد این حملات هدف پنهانی هم دارند و ظاهرا کیو راماترا، رئیس Null Sector یک اولتیماتوم می‌دهد. فصل ششم اورواچ با نام Invasion از روز ۱۹ مرداد (۱۰ اوت) شروع خواهد شد و مراحل داستانی ۱۵ دلار قیمت دارند. هنوز ایلاری، قهرمان ساپورت جدید را که لیک شده بود، ندیده‌ایم. احتمالا در روزهای آتی شاهد معرفی او خواهیم بود.

بیشتر بخوانید  زمان عرضه Spider-Man 2 ممکن است باعث تاخیر بازی Suicide Squad شده باشد

اخبار مرتبط