نمایش سلاح‌ها و باس فایت جدید در تریلر تازه از گیم‌ پلی بازی Lies of P

اشتراک گذاری

استودیو Neowiz تریلر تازه‌ای از بازی سولزلایک و نقش‌آفرینی Lies of P با محوریت نمایش سلاح‌ها و باس فایت جدید پخش کرد.

بازی Lies of P، اثر نقش‌آفرینی و سولزلایک جدید استودیو Neowiz قرار است اواخر این ماه منتشر شود. تاکنون تریلرهای مختلفی از این بازی پخش شده‌اند و هر بار توانسته‌اند تحسین مخاطبان را برانگیزند. حال جدیدترین تریلر بازی در رویداد گیمزکام ازطریق کانال IGN پخش شده است که در آن جیوان چوی، کارگردان بازی، حضور دارد تا در مورد بخش‌های مختلف آن توضیحاتی ارائه دهد.

در تریلر جدید بازی Lies of P می‌توانیم دو سلاح تازه را مشاهده کنیم. اولین مورد Shichishito، شمشیر هفت شاخه است که یکی از سلاح‌های سنگین بازی به شمار می‌آید. شخصیت اصلی برای نگه داشتن این شمشیر باید از هر دو دست خود استفاده کند که این موضوع باعث کندی سرعت حرکت و غلت زدن او خواهد شد. این شمشیر می‌تواند انرژی الکتریسیته از خود آزاد کند و با ایجاد موج‌های سنگین به دشمنان آسیب زیادی بزند. سلاح دوم هم یک آچار غول‌پیکر است که می‌تواند در میدان نبرد کاربردی باشد.

علاوه‌بر‌این، می‌توانیم یک باس فایت دیگر از بازی Lies of P را در تریلر جدید مشاهده کنیم. این باس با نام پادشاه عروسک‌ها (King of Puppets) شناخته می‌شود که جثه غول‌پیکری داشته و می‌تواند با پرتاب بمب‌های مختلف در گستره بزرگی به بازیکنان حمله کند. در پایان می‌توانیم شاهد احضار NPCها برای دریافت کمک در زمان نبرد باشیم اما متاسفانه بازی از حالت کوآپ پشتیبانی نمی‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Lies of P در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) روی کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. این بازی از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید  پایان پشتیبانی یوبیسافت از بازی Far Cry 6

نظر شما درباره جدیدترین نمایش بازی Lies of P چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.

اخبار مرتبط