نمایش خدمات و زیرساخت‌های شهری در تریلر جدید بازی Cities: Skylines 2

اشتراک گذاری

تریلر جدید بازی Cities: Skylines 2 نحوه استفاده از زیرساخت‌هایی مثل امکانات پزشکی و مدارس برای افزایش سطح زندگی شهروندان را نشان می‌دهد.

استودیو Colossal Order، سازنده بازی Cities: Skylines 2 تریلر جدیدی برای این بازی شهرسازی موردانتظار پخش کرده که این‌بار روی کارکرد سرویس‌ها و خدمات شهری تمرکز دارد. این تریلر نحوه ساخت خدمات شهری برای تضمین سلامت و شادی شهروندان را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

درکنار گزینه‌های اولیه مثل مدارس و امکانات پزشکی، بازیکنان می‌توانند با ساخت مرده‌سوزخانه‌ها و گورستان‌ها مطمئن شوند مردم شهر خود دسترسی مناسبی به خدمات مرتبط‌با سلامت و مرگ دارند. در بازی Cities: Skylines 2 امکان بنا کردن اداره بهزیستی هم وجود دارد تا شهروندان به یک شبکه ایمنی مناسب دست پیدا کنند.

با ایجاد کلانتری و ایستگاه‌های آتش نشانی به میزان مناسب هم می‌توان مطمئن شد که آتش‌سوزی‌ها و جنایات قابل کنترل باشند. یک ویژگی جدید این بازی هم امکان ساخت زیرساخت‌های اینترنت است. درکنار موارد مهمی مثل برق و آب، بازیکنان با کابل‌کشی مناسب امکان دسترسی به اینترنت را به شهروندان خود ارائه می‌دهند تا درنهایت باعث رشد شهر شود.

بازی Cities: Skylines 2 در روز ۲ آبان (۲۴ اکتبر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  سونی به‌دلیل نحوه برخورد با سازنده‌های کنترلرهای ترد پارتی جریمه شد

اخبار مرتبط