نمایش جهان بازی مرد عنکبوتی ۲ و مراحل فرعی آن در تریلر جدید

اشتراک گذاری

ماستودیو اینسامنیاک گیمز با پخش دو تریلر جدید در مراسم استیت آو پلی اخیر سونی به استقبال طرفدارهای بازی Marvel’s Spider-Man 2 رفت.

برایان اینتهار، کارگردان بازی Marvel’s Spider-Man 2 در رویداد State of Play توضیحاتی درباره‌ی این ویدیوگیم داد. او گفت که بازی پر از مأموریت‌های داستانی عالی است و تجربه‌ی جهان-باز گیم‌پلی را نسبت به قسمت‌های قبلی مجموعه ارتقا می‌دهد. اینتهار همچنین ادعا کرد که بازی انحصاری اسپایدرمن ۲ از قدرت پلی استیشن 5 به شکل تمام‌وکمال استفاده می‌کند.

در ادامه می‌توانید مشغول تماشای تریلر جدید بازی مرد عنکبوتی ۲ شوید؛ تریلری که موارد مختلف از جمله سایز تقریبا ۲ برابر نقشه‌ی این دنباله نسبت به بازی Marvel’s Spider-Man و بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را به تصویر می‌کشد. چرا که محله‌های کویینز و بروکلین هم در بازی Marvel’s Spider-Man 2 قرار گرفته‌اند؛ تا گیمر تجربه‌ای غنی‌تر از گشت‌وگذار در شهر نیویورک داشته باشد.

دانلود ویدیو از آپارات

پرواز بر فراز ساختمان‌ها با وب وینگز، حس‌وحال متفاوت جابه‌جایی در محیط‌های مختلف نقشه، حرکت بسیار سریع در بخش‌های گوناگون شهر و مواجهه با لوکیشن‌های کلیدی و آشنا، از جمله مواردی بودند که در تریلر جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 نمایش داده شدند. اینتهار همچنین فست تراول بسیار سریع را نشان داد که به‌لطف SSD کنسول PS5 در بازی قرار گرفته است.

هر از چند وقت یک بار در حین تجربه‌ی بازی، اتفاقات خاصی توجه شما را به خود جلب می‌کنند که آغازگر یک‌سری مأموریت یا چند مرحله‌ی فرعی هستند. بعضی از آن‌ها قدم به قدم بازیکن را به سمت چالش‌های بزرگ‌تر می‌فرستند که البته پشت سر گذاشتن آن‌ها قطعا پاداش‌های قابل توجهی را برای او به‌دنبال دارد. کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی شخصیت‌های داستان و ایستادن دربرابر دشمنان به‌خصوص، از جمله دلایل گیمر برای تجربه‌ی انواع‌واقسام فعالیت‌ها در بازی Marvel’s Spider-Man 2 خواهند بود.

بیشتر بخوانید  بازی Final Fantasy 7 Rebirth مانند ویچر دارای محتوای فرعی غنی خواهد بود

به‌لطف قرارگیری قابلیت‌های تازه در لباس‌های مایلز مورالز و پیتر پارکر، همواره می‌توانید با یک نگاه به شهر، فعالیت‌های مختلف را ببینید و به‌راحتی به سراغ آن‌ها بروید. البته که استفاده از نرم‌افزار روی گوشی آن‌ها نیز به پیدا کردن فعالیت‌های فرعی ساده در محیط پیرامون کمک می‌کند.

برای پشت سر گذاشتن بسیاری از از مراحل بازی مرد عنکبوتی ۲ می‌توانید مطابق سلیقه‌ی خود پیتر پارکر یا مایلز مورالز را انتخاب کنید. ولی در این بین مراحلی هم وجود دارند که باید به‌طور مشخص با یکی از آن‌ها پشت سر گذاشته شوند. مثلا در یکی از مراحل، گروهی از دانش‌آموزها تماس می‌گیرند و کمک مایلز را می‌خواهند.

هرچه‌قدر بیشتر روی گشت‌وگذار شهر و انجام مراحل فرعی وقت بگذارید، بیشتر می‌توانید مشغول شخصی‌سازی ظاهری اسپایدرمن‌ها و همین‌طور کسب قابلیت‌ها و گجت‌ها شوید. استودیو اینسامنیاک گیمز می‌گوید که تعداد زیادی از لباس‌های مختلف در بازی Marvel’s Spider-Man 2 قرار گرفته‌اند. بیشتر از ۶۵ لباس را در بازی خواهید دید؛ از لباس‌های ساخته‌شده براساس کمیک‌ها یا فیلم‌ها تا لباس‌های طراحی‌شده توسط خود اینسامنیاک. تازه امکاناتی برای شخصی‌سازی ظاهری هرکدام از این لباس‌ها نیز وجود دارد که درنهایت بیشتر از ۲۰۰ ظاهر متفاوت برای قهرمان‌ها را در بازی مرد عنکبوتی ۲ به وجود می‌آورد.

استودیو Insomniac Games یک تریلر دیگر هم با محوریت لباس‌های ویژه‌ی موجود در نسخه Digital Deluxe بازی مرد عنکبوتی ۲ پخش کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

در آخر برایان اینتهار گفت: «از طرف [تمامی اعضای] اعضای اینسامنیاک گیمز [می‌گویم که] نمی‌توانستیم بیش از این بابت آن‌چه که این شهر گسترش‌یافته برای ارائه دارد، هیجان‌زده باشیم؛ همین‌طور بابت تمام روش‌های جدیدی که شما ازطریق آن‌ها مشغول تجربه‌ی [حضور در] نیویورکِ مارول می‌شوید. مشتاق دیدن تاراندازی‌های شما در بازی اسپایدرمن ۲ هستیم».

بیشتر بخوانید  راهنمای تروفی و اچیومنت Hogwarts Legacy

بازی Spider-Man 2 در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) به‌صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 5 سونی عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط