نمایش تریلر جدید بازی Unknown Awakening در سامرگیم فست

اشتراک گذاری

استودیوی Reflector entertainment در جریان رویداد سامرگیم فست ۲۰۲۴، به نمایش یک تریلر داستانی از بازی اکشن و ماجراجویی Unknown 9 Awakening پرداخت.

بازی Unknown 9: Awakening اولین بار در جریان گیمزکام ۲۰۲۰ با انتشار تریلری معرفی شد و پس از آن در سکوت خبری بود. حال در جریان رویداد امشب سامرگیم فست، یک بار دیگر شاهد نمایش این بازی بودیم که با یک تریلر داستانی همراه بود. 

در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید: 

دانلود از آپارات 

بازی روایتگر داستان شخصیتی به نام هارونا است که قدرت‌های ویژه‌ای دارد و در کنار اینکه این قدرت‌ها توانایی‌های منحصربه‌فردی به او می‌دهند، باعث شده‌اند تا او تحت تعقیب گروهی با نام Ascendants هم قرار بگیرد. گیمر‌ها در بازی این حق انتخاب را خواهند داشت تا همه‌چیز را به شکل مخفی‌کاری پیش ببرند یا اینکه با دشمنان درگیر شوند و از مهارت‌های هارونا برای نبرد‌های نفس‌گیر بهره ببرند. آنیا کالتورا، بازیگر سریال ویچر، وظیفه ایفای نقش و صداپیشگی شخصیت هارونا را در بازی Unknown 9: Awakening برعهده خواهد داشت. 

Unknown 9: Awakening قرار است تابستان ۲۰۲۴ منتشر شود. این بازی برای پی سی، پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان و کنسول‌های سری ایکس و سری اس عرضه خواهد شد. 


بیشتر بخوانید  ویدیو جدید Rise of the Ronin روابط شخصیت‌های بازی را نشان می‌دهد

اخبار مرتبط