نقشه Elden Ring: Shadow of the Erdtree کاوش‌های عمودی بهتری دارد

اشتراک گذاری

بازیکن‌ها می‌توانند انتظار کاوش‌های عمودی بهتری را در بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring داشته باشند.

دیگر زمان زیادی تا عرضه بسته الحاقی بزرگ Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring باقی نمانده است و طرفداران بی‌صبرانه منتظر ماجراجویی‌های جدید در سرزمین سایه‌ها هستند. فرام‌سافتور محتوای عظیمی در تنها بسته الحاقی پولی بازی Elden Ring گنجانده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به انواع سلاح‌، Summon، دانجن‌ و باس‌فایت‌های جدید که در سراسر نقشه‌ای گسترده پراکنده شده‌اند، اشاره کرد.

حال هیدتاکا میازاکی، کارگردان الدن رینگ، در مصاحبه تازه‌ای خاطرنشان کرده است Shadow of the Erdtree نه‌تنها نقشه بزرگی را به دنیای بازی اضافه می‌کند، بلکه به‌لطف محتوا و رویکردهای تازه‌ی خود می‌تواند تجربه‌ای کاملا جدید را در اختیار مخاطبان قرار دهد. میازاکی در مصاحبه اخیر با رسانه PC Gamer گفت فرام‌سافتور سعی کرده است نقشه Shadaow of the Erdtree را از ترکیب سبک طراحی دانجن‌های قدیمی و مناطق بازتر الدن رینگ خلق کند که در نتیجه آن شاهد مناطقی متنوع با میدان دید بازتر و طراحی‌های عمودی بیشتر خواهیم بود.

کارگردان الدن رینگ افزود: «هدفی که در زمان توسعه Shadaow of the Erdtree برای رسیدن به آن تلاش کردیم این بود نقشه‌ای را خلق کنیم که نه کاملا باز باشد نه کاملا به سبک سیاه‌چال‌های قدیمی طراحی شود بلکه ترکیبی از این دو را ارائه دهد تا حس اکتشاف عمودی بهتری را داشته باشیم. درحالی‌که شما همچنان فضاهای باز بزرگی در اختیار دارید، ما می‌خواستیم در کنار مقیاس، حس تنوع را هم به تصویر بکشیم؛ به‌همین‌خاطر ما به متنوع‌سازی مناطق نقشه با ارائه ترکیبی از مناطق جهان باز و دانجن‌های قدیمی پرداختیم.»

بیشتر بخوانید  محتوای جذابی به فصل چهارم بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 اضافه می‌شود

بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۳ (۲۱ ژوئن ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

اخبار مرتبط