نقشه راه محتویات پس از عرضه بازی Exoprimal منتشر شد

اشتراک گذاری

شرکت کپکام جزئیات محتوای پس از عرضه بازی Exoprimal را اعلام کرده است.

اخیرا شرکت کپکام در رویداد قبل از عرضه بازی Exoprimal، نقشه راه محتویات بعد از انتشار این اثر را اعلام کرده است. براین‌اساس مشخص شد Exoprimal با آثاری نظیر مانستر هانتر و استریت فایتر کراس‌اور خواهد داشت.

سیزن اول این ویدئوگیم همین جمعه و همزمان با عرضه بازی منتشر خواهد شد. در این فصل شاهد افزوده شدن حالتی جدید با نام Savage Gauntlet در روز ۶ مرداد (۲۸ ژوئیه) خواهیم بود. این حالت تجربه‌ای کوآپ است که در آن بازیکن‌ها با تیم‌های پنج نفره، مراحل PvE (بازیکن دربرابر محیط/بازی) را تکمیل می‌کنند. این مراحل به‌صورت هفتگی عوض خواهند شد و برای دریافت رتبه‌ها و جوایز بالاتر، امکان تکمیل مجدد آن‌ها وجود دارد.

سپس سیزن دوم در میانه ماه اکتبر دردسترس قرار خواهد گرفت و به‌روزرسانی بزرگ بعدی Exoprimal جزئی از این فصل است. در این فصل شاهد کراس‌اور با Street Fighter 6، یک نقشه جدید و مراحل نهایی تازه خواهیم بود. همچنین دکل‌ها و ماژول‌های جدیدی هم در سیزن ۲ عرضه خواهند شد.

درنهایت در سیزن ۳ با اگزوسوئیت‌های آزمایشی جدید، تنوع اسلحه بیشتر خواهد شد. گونه‌ای جدید از دشمنان با نام Neo Triceratops و کراس‌اور با مانستر هانتر هم دیگر محتویات فصل سوم بازی هستند.

بازی Exoprimal در روز ۲۳ تیر (۱۴ ژوئیه) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین بازی روی سرویس ایکس باکس گیم پس هم قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید  تریلر The Outlast Trials مهم‌ترین دشمنان بازی را نشان می‌دهد

اخبار مرتبط