نقش‌آفرینی بنیسیو دل تورو در فیلم بعدی وس اندرسون

اشتراک گذاری

جف اسنایدر در اپیزود اخیر پادکست Hot Mic از نقش‌آفرینی بنیسیو دل تورو در فیلم بعدی وس اندرسون خبر داد.

جف اسنایدر در اپیزود اخیر پادکست Hot Mic اعلام کرد که ظاهرا بنیسیو دل تورو، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Traffic (قاچاق) به فیلم بعدی وس اندرسون، کارگردان فیلم The French Dispatch (گزارش فرانسوی) پیوسته است.

جف اسنایدر گفت: «در برنامه هفته گذشته اعلام کردم که وس اندرسون مشغول انتخاب بازیگر برای فیلم جدیدی است. همان‌طور که می‌دانید، وس اندرسون مایل به همکاری با بسیاری از چهره‌های آشنا است. به من گفته شده است که بنیسیو دل تورو از فیلم The French Dispatch یکی از بازیگرانی است که به فیلم بعدی وس اندرسون خواهد پیوست».

مایکل سرا، بازیگر فیلم فانتزی رمانتیک Barbie (باربی) به کارگردانی گرتا گرویگ یکی دیگر از بازیگرانی است که در فیلم بعدی وس اندرسون به ایفای نقش می‌پردازد. این فیلم بدون نام احتمالا همکاری دیگری را برای بنیسیو دل تورو و وس اندرسون رقم خواهد زد که در سال ۲۰۲۱ در فیلم آنتولوژی درام کمدی The French Dispatch همکاری داشتند.

وس اندرسون پیش از کارگردانی این پروژه بی‌نام به‌سراغ آماده‌سازی فیلم علمی-تخیلی عاشقانه Asteroid City (استروید سیتی) برای شرکت Focus Features و فیلم کمدی ماجراجویانه The Wonderful Story of Henry Sugar (داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر) برای نتفلیکس می‌رود که هر دو در سال ۲۰۲۳ روی پرده‌ سینما می‌روند.

فیلم Asteroid City که تام هنکس، مارگو رابی و اسکارلت جوهانسون را در تیم بازیگری دارد، داستان یک شهر بیابانی خیالی واقع در آمریکا و همایش منجمان جوان را روایت می‌کند که دانش‌آموزان و والدین را از سراسر جهان برای رقابت علمی، استراحت و تفریح گرد هم می‌آورد. فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar نیز براساس داستان کوتاه رولد دال ساخته شده است و بندیکت کامبربچ، ریف فاینز و بن کینگزلی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید  مراحل فیلمبرداری سریال Daredevil: Born Again با تغییرات بیشتر از سر گرفته شد

اخبار مرتبط