نصب نسخه فیزیکی بازی Assassin’s Creed Shadows نیاز به اینترنت دارد

اشتراک گذاری

خریداران نسخه فیزیکی بازی Assassin’s Creed Shadows برای نصب آن به اتصال اینترنت نیاز خواهند داشت.

شرکت یوبیسافت در گذشته به خریداران نسخه فیزیکی بازی Avatar: Frontiers of Pandora اعلام کرده بود برای نصب اولیه بازی نیاز به اتصال اینترنت دارند. این شرکت فرانسوی در ادامه برای بازی Star Wars: Outlaws همین موضوع را تکرار کرد و حالا به‌نظر می‌رسد نصب نسخه فیزیکی بازی Assassin’s Creed Shadows شرایط مشابهی دارد.

باتوجه‌به اینکه بازی Assassin’s Creed Shadows برای فروش روی فروشگاه‌های معتبر ازجمله پلی استیشن استور قرار دارد، برچسب «نیاز به اتصال اینترنتی» آن توسط کابران مشاهده شده است. این نشان می‌دهد بازیکن‌هایی که دیسک بازی Assassin’s Creed Shadows را خریداری کنند، برای نصب آن به اتصال اینترنت نیاز خواهند داشت.

باتوجه‌به اینکه دسترسی به اینترنت برای بازیکن‌ها چندان دشوار نیست، خریداران دیسک‌ها می‌توانند به‌راحتی کنسول‌ خود را به اینترنت متصل کرده و بازی را نصب کنند. بااین‌وجود مشکل اصلی اینجا است درصورتی‌که یوبیسافت تصمیم بگیرد پشتیبانی از بازی Assassin’s Creed Shadows را قطع کند، داشتن دیسک این بازی بی‌فایده خواهد بود و خریداران دیگر نمی‌توانند آن را نصب کنند.

باتوجه‌به تجربه‌های گذشته به‌خصوص در میان بازی‌های یوبیسافت، خریداران تضمین کاملی برای دسترسی همیشگی به بازی‌های دیجیتالی ندارند. در این شرایط اگر نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها با مشکل مشابهی همراه شوند، احتمالا در دهه‌های آینده امکان دسترسی به بازی‌های ارزشمندی از بین برود.

بیشتر بخوانید  بررسی بازی Like a Dragon: Infinite Wealth

اخبار مرتبط