نسخه کامپیوتر The Last of Us Part 2 آماده انتشار است

اشتراک گذاری

یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که از مدت‌ها پیش کار تولید نسخه کامپیوتر The Last of Us Part 2 تمام شده است.

مدتی قبل نسخه کامپیوتر Ghost of Tsushima به‌دست گیمرها رسید و بازی God of War Ragnarok نیز در راه این پلتفرم است، اما این پایان کار نیست. درولقع همان‌طور که یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه صنعت بازی‌های ویدیویی ادعا کرد، بازی The Last of Us Part 2 استودیو ناتی داگ از مدت‌ها پیش آماده انتشار روی پی‌سی است.

بیل‌بیل-کان با انتشار گزارش جدیدی در رسانه Dealabs اعلام کرد که از چند ماه پیش نسخه پی‌سی The Last of Us Part 2 آماده شده است. این افشاگر سرشناس می‌گوید که کار روی نسخه کامپیوتر لست آو آس پارت ۲ از سال ۲۰۲۱ آغاز شد و در ماه نوامبر ۲۰۲۳ به پایان رسید. هنوز معلوم نیست که چرا سونی جلوی انتشار این نسخه را گرفته است.

بازی The Last of Us Part 2 Remastered در اوایل سال جاری دردسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار گرفت و فرصت مناسبی را برای انتشار نسخه دوم روی کامپیوتر فراهم کرد، اما ظاهرا سونی مانع از انتشار لست آو آس ۲ برای پی‌سی شده است تا همزمان با پخش فصل دوم اقتباس تلویزیونی مجموعه در سال ۲۰۲۵ این کار را انجام دهد.

البته این زمان اضافی امکان بهینه‌سازی بیشتر نسخه کامپیوتر The Last of Us Part 2 را برای استودیو Naughty Dog فراهم می‌کند. بازی The Last of Us Part 1 در سال ۲۰۲۲ به پی‌سی راه پیدا کرد و به‌خاطر مشکلات فنی مورد انتقاد قرار گرفت. ناتی داگ تاکنون چندین بار تأکید کرده است که قصد تمرکز بیشتر روی نسخه کامپیوتر بازی‌ها در آینده را دارد؛ بنابراین امیدواریم که نسخه پی‌سی لست آو آس ۲ در زمان عرضه وضعیت مطلوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید  آیا عرضه بازی Hollow Knight: Silksong نزدیک است؟

بازی The Last of Us Part 2 Remastered درحال‌حاضر در کنسول پلی استیشن 5 قابل تجربه است. این نسخه شامل جلوه‌های بصری بهبودیافته، دو حالت گرافیکی، توضیحات توسعه‌دهنده‌ها و سه مرحله تحت عنوان Lost Levels می‌شود که به بازی نهایی راه نیافتند. حالت روگ‌لایک بقامحور No Return نیز در نسخه ریمستر گنجانده شده است که بسیار استرس‌زا است و چندین شخصیت قابل تجربه با مهارت‌های منحصربه‌فرد را دردسترس قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط