نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | سری اس بازی Kentucky Route Zero معرفی شد

اشتراک گذاری

قرار است یک نسخه از بازی Kentucky Route Zero با پسوند TV Edition برای جدیدترین کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس عرضه شود.

بازی Kentucky Route Zero به‌عنوان ویدیوگیم ماجراجویی داستان‌محور تحسین‌شده استودیو Cardboard Computer راه خود را به پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس پیدا خواهد کرد. این نسخه که توسط شرکت آناپورنا منتشر می‌شود، با پسوند TV Edition در تاریخ ۲۶ مرداد (۱۷ اوت) عرضه خواهد شد. می‌توانید در ادامه تریلر معرفی آن را تماشا کنید.

لینک دانلود از آپارات

این بازی داستان کانوی را دنبال می‌کند؛ راننده‌ای که مسیرهای کنتاکی را طی می‌کند تا برای آخرین بار سفارشی را تحویل دهد. او به‌دنبال مسیر صفر مرموز است و با موجودات عجیبی رو‌به‌رو خواهد شد؛ مثل شنون مارکز، یک تعمیرکار تلویزیون و ازرا که ادعا می‌کند خولیان، برادرش یک عقاب غول‌پیکر است. البته این ادعا واقعی است.

این سه نفر با یکدیگر سفری را شروع می‌کنند که پر از رئالیسم جادویی است و اتفاقات عجیبی در آن رخ می‌دهد. بخش اول بازی Kentucky Route Zero ابتدا در ژانویه ۲۰۱۳ روی پی‌سی عرضه شد. بخش پنجم و آخر آن هم ژانویه ۲۰۲۰ انتشار یافت و از آن زمان این اثر روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، iOS و اندروید پورت شده بود.

بیشتر بخوانید  نیمی از نیروهای اخراج شده اخیر مایکروسافت از اکتیویژن بلیزارد هستند

اخبار مرتبط