نسخه فیزیکی بازی Black Myth: Wukong شامل دیسک نمی‌شود

سیستم مورد نیاز Black Myth: Wukong

اشتراک گذاری

با تایید استودیو گیم ساینس، نسخه فیزیکی بازی Black Myth: Wukong شامل دیسک نخواهد بود.

استودیو چینی Game Science به‌تازگی پیش‌فروش نسخه‌های دیلاکس و کالکتور بازی Black Myth: Wukong را شروع کرده است. حال این استودیو در بخش پرسش‌و‌پاسخ وب‌سایت رسمی خود اعلام کرده است نسخه‌های فیزیکی بازی، دیسک ندارند و به‌جای آن یک کد فعال‌سازی قرار داده می‌شود تا با استفاده از آن به نسخه دیجیتالی دیلاکس دسترسی پیدا کنند.

سازنده Black Myth: Wukong در ادامه گفت: «با‌توجه‌به اینکه تولید نسخه‌های فیزیکی نیازمند مقدار قابل‌توجهی از فرآیند‌های دستی و تعهد متقابل‌ ما نسبت‌به کیفیت تولید است، ما متاسفیم که نمی‌توانیم تحویل فوری تمام نسخه‌های فیزیکی بلافاصله پس از زمان عرضه را تضمین کنیم. برای جبران این موضوع هردو نسخه فیزیکی را به‌همراه یک کد فعال‌سازی برای دسترسی به محتوای نسخه دیجیتال دیلاکس را در جعبه بازی قرار می‌دهیم.»

این استودیو عدم تجربه کافی در عرضه جهانی بازی‌ها و کمبود منابع لازم را از دلایل مهم قرار ندادن دیسک در نسخه فیزیکی بازی برشمرد و در ادامه افزود: «این اولین بار است گیم ساینس یک بازی کنسولی را در سطحی جهانی منتش می‌کند. ما هم‌اکنون با محدودیت‌هایی در منابع لازم جهت صادرات و واردات، حمل‌و‌نقل، توزیع و فروش دیسک‌های فیزیکی مواجه هستیم. مجموعه این عوامل، فروش نسخه فیزیکی همراه با دیسک در زمان عرضه را برای ما بسیار دشوار کرده است. بااین‌حال تیم انتشارات ما فعالانه برای حل این مشکل تلاش می‌کند و گزینه‌های ممکن برای ارائه دیسک در نسخه فیزیکی را بررسی خواهد کرد.»

استودیو گیم ساینس قبلا اعلام کرده است قیمت نسخه دیلاکس ۱۶۹ دلار و قیمت نسخه کالکتور ۳۹۹ دلار خواهد بود. بازی Black Myth: Wukong در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ (۲۰ آگست ۲۰۲۴) روی کامپیوتر و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. تاریخ انتشار نسخه‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به تعویق افتاده است و پس از کامل شدن بهینه‌سازی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید  مشکلات زمان عرضه سرور بازی Payday 3 اکنون رفع شده‌اند

اخبار مرتبط