نسخه‌های ریمیک بیشتری از Resident Evil در راه است

محمدحسین جعفریان

اشتراک گذاری

تهیه‌کننده Resident Evil 4 Remake اعلام کرد که کپکام مایل به تولید نسخه‌های ریمیک بیشتری از مجموعه است.

شرکت Capcom در طول چند سال گذشته سه نسخه ریمیک از مجموعه بازی‌های Resident Evil را تقدیم طرفدارهای سراسر جهان کرد که هر یک از آن‌ها در زمینه تجاری و جلب نظر منتقدها بسیار موفق ظاهر شدند؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که این ناشر ژاپنی تمام تلاش خود را برای تولید بازسازی‌های بیشتر از سری رزیدنت ایول به کار بگیرد.

یوشیاکی هیرابایاشی، تهیه‌کننده Resident Evil 2 Remake و Resident Evil 4 Remake در گفت‌وگو با نشریه ژاپنی Game Watch اعلام کرد که به‌دلیل استقبال بی‌نظیر از بازسازی‌های اخیر و اینکه آن‌ها امکان بازگشت به نسخه‌های قبلی مجموعه را برای طرفدارها فراهم کردند، کپکام مایل به ادامه تولید بازسازی‌های بیشتر است.

یوشیاکی هیرابایاشی در این‌باره اظهار داشت: «ما سه نسخه ریمیک از مجموعه [Resident Evil] را روانه بازار کردیم و احساس می‌کنیم که آن‌ها با استقبال خوبی مواجه شدند. ما به‌عنوان کسانی که نسخه‌های قبلی مجموعه را دوست دارند، بسیار خوشحالیم که گیمرهای این دوره می‌توانند به تجربه این بازی‌ها بپردازند؛ بنابراین مایلیم به این کار ادامه دهیم. دوست دارم اطلاعات بیشتری از آینده سری بازی‌های رزیدنت ایول را با طرفدارها به اشتراک بگذارم.»

سؤال اصلی این است که کپکام در آینده به‌سراغ بازسازی کدام نسخه مجموعه خواهد رفت؛ زیرا نامزدهای متعددی وجود دارند. بازی Resident Evil 5 احتمالا محتمل‌ترین گزینه است؛ هرچند طرفدارها از مدت‌ها پیش خواهان ریمیک Code – Veronica هستند. بااین‌حال انتشار ریمیک Resident Evil اصلی نیز دور از ذهن نیست. کپکام در اوایل سال جاری با انتشار یک نظرسنجی از طرفدارها پرسید که دوست دارند کدام نسخه رزیدنت ایول بازسازی شود.

بیشتر بخوانید  اد بون: ویژگی‌های جدید به بازی Mortal Kombat 1 اضافه خواهند شد

به‌هرشکل احتمالا مدتی طول می‌کشد تا متوجه شویم که شرکت Capcom قصد بازسازی کدام نسخه Resident Evil را دارد؛ به‌خصوص که شایعاتی از انتشار بازی Resident Evil 9 در سال ۲۰۲۵ نیز به گوش می‌رسد. براین‌اساس طرفدارها احتمالا باید پس از عرضه نسخه نُهم مجموعه رزیدنت ایول منتظر یک بازسازی دیگر باشند.

اخبار مرتبط