نخستین تصویر فیلم The Shrouds قبرستانی بحث‌برانگیز را نشان می‌دهد

نخستین تصاویر فیلم The Shrouds

اشتراک گذاری

تصویر جدیدی از فیلم The Shrouds به کارگردانی دیوید کراننبرگ منتشر شد که قبرستان بحث‌برانگیزی را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نخستین تصویر از فیلم The Shrouds (کفن‌ها) به نویسندگی و کارگردانی دیوید کراننبرگ منتشر شده است. همان‌طور که رسانه Bloody Disgusting گزارش داد، این تصویر در مجله فرانسوی Cahiers du Cinéma به نمایش درآمده است. این تصویر کاراکترهای ونسان کسل و دیانه کروگر در فیلم کفن‌ها را نشان می‌دهد و نگاهی به گورستان بحث‌برانگیزی دارد که امکان ارتباط با مردگان را فراهم می‌آورد.

ونسان کسل، بازیگر فیلم Black Swan (قوی سیاه)، دیانه کروگر، بازیگر فیلم In the Fade (در محوشدگی)، گای پیرس، بازیگر فیلم Memento (یادگاری)، ساندریان هالت، بازیگر فیلم Terminator: Genisys (نابودگر: پیدایش)، الیزابت ساندرز، بازیگر سریال From (از جانب)، جنیفر دیل، بازیگر فیلم Of Unknown Origin (از منشأ ناشناخته)، اریک واینتا، بازیگر فیلم Hollywoodland (هالیوودلند) و استیو سویتسمن در فیلم The Shrouds بازی می‌کنند.

در این فیلم ونسان کسل نقش کارآفرین و بیوه مردی غمگین با نام کارش را ایفا می‌کند که یک دستگاه بدیع برای ارتباط با مردگان به‌وسیله قرارگیری در داخل کفن می‌سازد. این ابزار در گورستان مدرن و بحث‌برانگیز کارش نصب می‌شود و به مشتریان امکان تماشای لحظه‌ای تجزیه جسد عزیزان مرحوم‌شان را می‌دهد. این تجارت در آستانه راه‌یابی به بازارهای بین‌المللی است که چند قبر ازجمله قبر همسر مرحوم کارش تخریب و تقریبا نابود می‌شود. درحالی‌که کارش در تلاش برای کشف انگیزه این حملات است، مجبور به ارزیابی تجارت، ازدواج و وفاداری به همسر مرحومش می‌شود».

بیشتر بخوانید  تاریخ اکران فیلم جدید کارگردان All Quiet on the Western Front مشخص شد

این فیلم همکاری دیگری را برای ونسان کسل و دیوید کراننبرگ رقم می‌زند که در فیلم Eastern Promises (وعده‌های شرقی) و فیلم A Dangerous Method (یک روش خطرناک) همکاری داشتند. در گذشته دیانه کروگر تأیید کرد که در فیلم The Shrouds نقش سه کاراکتر مختلف را بازی می‌کند. سعید بن سعید و مارتین کاتز، تهیه‌کننده‌های فیلم Maps to the Stars (نقشه‌های ستاره‌های سینما) به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم ترسناک کفن‌ها فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط