نبرد‌های جذاب در تریلر زمان عرضه بازی The Great War: Western Front

نبرد‌های جذاب در تریلر زمان عرضه بازی The Great War: Western Front

اشتراک گذاری

The Great War: Western Front، بازی جدید سازندگان Command & Conquer Remastered Collection، برای کامپیوتر منتشر شده و می‌توانید تریلر زمان عرضه آن را تماشا کنید. 

استودیو Petroglyph Games را با بازی‌هایی چون Star Wars: Empire at War و Command & Conquer Remastered Collection می‌شناسیم. The Great War: Western Front جدید‌ترین ساخته این استودیو به‌حساب می‌آید که دیروز برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شد. این بازی در سبک استراتژی است و بازیکنان را به دوران جنگ جهانی اول می‌برد. در ادامه می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

The Great War: Western Front ترکیبی از حالت‌های استراتژی نوبتی و همزمان است؛ بازیکنان در نقشه‌ای وسیع از میدان‌های نبرد جنگ جهانی اول باید تصمیم‌های تاکتیکی و استراتژیک را در تجربه‌ای نوبتی بگیرند و در زمان نبرد با دشمنان، نیرو‌هایشان را به‌شکل همزمان تا رسیدن به پیروزی هدایت کنند. تصمیم‌های بازیکن نقش مستقیمی در تعیین سرنوشت جنگ دارد و برای مثال می‌توانید تمرکز خودتان را روی ارتقا فناوری‌های جنگی ارتش خود بگذارید یا سبک دیگری برای رسیدن به پیروزی انتخاب کنید. 

تمام ارتش‌ها و تجهیزات مربوط به آن‌ها، به شکلی وفادارانه به تاریخ واقعی جنگ جهانی اول طراحی شده‌اند و بازی علاوه بر حالت تک‌نفره، نبرد‌های چندنفره هم دارد. 

نظر شما در مورد بازی The Great War: Western Front و تریلر آن چیست؟

بیشتر بخوانید  پیشرفت پروژه ریمیک مکس پین 1 و 2 به مراحل بالاتر

اخبار مرتبط

منتظر بازی‌های جدید ارباب حلقه ها باشید
اخبار بازی

منتظر بازی‌های جدید ارباب حلقه ها باشید

مدیرعامل امبریسر فری‌گروپ تایید کرد که به‌زودی بازی‌های جدیدی از مجموعه ارباب حلقه‌ها از راه می‌رسند. لی گینچارد، مدیرعامل Embracer Freegroup اخیرا در مصاحبه جدیدی