نام جدید و تاریخ رونمایی از گیم‌پلی Dragon Age: Dreadwolf اعلام شد

اشتراک گذاری

استودیو بایوور نام جدید بازی Dragon Age: Dreadwolf و تاریخ رونمایی از گیم‌پلی آن را مشخص کرد.

باتوجه‌به اینکه شرکت الکترونیک آرتز و استودیو BioWare قبلا تایید کرده‌اند از بازی Dragon Age: Dreadwolf به‌صورت کامل در تابستان امسال رونمایی می‌کنند و در ادامه گزارش‌هایی ادعا داشتند این بازی اکشن و نقش‌آفرینی برای عرضه در سال ۲۰۲۴برنامه‌ریزی شده است، بسیاری از طرفداران پیش‌بینی می‌کردند در روزهای آینده اخبار جدید بازی منتشر شود.

حال استودیو بایوور رسما اعلام کرد نام بازی Dragon Age: Dreadwolf تغییر کرده و Dragon Age: The Veilguard اسم جدیدی است که برای آن درنظر گرفته شده است. گری مک‌کی، مدیرکل بایوور، در توضیح این تغییر نام گفت بااینکه شخصیت Dread Wolf همچنان نقشی کلیدی در روایت بازی دارد، اما تغییر نام بازی به The Veilguard تاکید بیشتری روی اهمیت شخصیت‌های اصلی ازجمله پروتاگونیست و همراهان او دارد. مک‌کی دراین‌باره افزود: «برای اینکه بازیکن درک بهتری از ماهیت بازی داشته باشد، نام آن را تغییر دادیم. نام اولیه نمی‌توانست احساسی که درباره قهرمان‌های جدید، داستان‌هایشان و اهمیت متحد کردن آن‌ها برای نجات تمام Thedas داریم را نشان دهد.»

استودیو بایوور در ادامه تایید کرد به‌مانند انتظاری که از هر نسخه Dragon Age داریم، بازیکن‌ها در The Veilguard نقش پروتاگونیست جدیدی را بر عهده می‌گیرند. علاوه‌براین هفت شخصیت همراه به بازیکن در ماجراجویی‌هایش کمک خواهند کرد.

مک‌کی در ادامه توضیح داد: «هرکدام از هفت شخصیت منحصربه‌فردی که همراه شما خواهد بود، خط داستانی عمیق خود را دارد و تصمیم‌های بازیکن روی رابطه و حتی زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. شما تیمی از قهرمانان به‌یادماندنی را متحد خواهید کرد تا با تهدید مرگباری که جهان را تهدید می‌کند روبرو شوید. بااینکه Dread Wolf همچنان اهمیت بالایی در این روایت دارد، اما این شما و همراهانتان هستید که هسته اصلی تجربه The Veilguard را تشکیل می‌دهید.»

بیشتر بخوانید  دسترسی کنسول بعدی ایکس باکس به فروشگاه استیم

استودیو بایوور در ادامه اعلام کرد اولین نمایش از گیم‌پلی بازی Dragon Age: The Veilguard را در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ (۱۱ ژوئن ۲۰۲۴) پخش می‌کند. این رونمایی بیش از ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و بخش‌هایی از گیم‌پلی را در قسمت افتتاحیه نشان خواهد داد.

اخبار مرتبط