نام بازی DOOM جدید لو رفت

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

تام هندرسون ضمن تایید معرفی بازی جدید DOOM در شوکیس آینده ایکس باکس، از نام این بازی پرده برداشته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اطلاعات جدیدی از بازی جدید دووم فاش شده است. تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ تایید کرد که بازی جدید Doom که توسط id Software در دست ساخت است، در Xbox Games Showcase معرفی خواهد شد و این بازی قرار است DOOM: The Dark Ages نام داشته باشد. دنیای بازی با الهام از دوران قرون وسطی و با لحن و حال و هوای مجموعه و دنیای Doom طراحی و ساخته شده است.

پیش از این بتسدا نشان تجاری IDKFA را که یک کد تقلب در مجموعه به‌حساب می‌آید ثبت کرده بود تا شایعات معرفی بازی جدید دووم داغ شود. تام وارن هم پیش از این گفته بود که بازی جدید Doom در شوکیس آینده ایکس باکس معرفی خواهد شد. پیش از این و براساس اسناد فاش شده از دادگاه بین مایکروسافت و FTC، شاهد فاش شدن نام DOOM Year Zero بودیم که احتمال دارد بازی یک پیش‌درآمد برای مجموعه دووم باشد و حتی شاید منشا شخصیت دووم‌اسلیر روایت شود.

در هر حال ظاهرا بتسدا و مایکروسافت تصمیم به انتخاب نام دیگری برای بازی گرفته‌اند. گفته می‌شود بازی DOOM: The Dark Ages حدود ۴ سال در دست ساخت بوده است، اما اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. طبق شایعات منتشر شده، در شوکیس جدید ایکس باکس می‌توانیم منتظر نمایش بازی‌هایی چون بازی Indiana Jones and the Great Circle و بازی Avowed باشیم و شایعاتی مبنی‌بر نمایش گیم‌پلی بازی Perfect Dark و بازی State of Decay 3 تا معرفی بازی Gears 6 شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانید  تریلر گیم پلی بازی Infinity Nikki منتشر شد

درکنار آن هم تایید شده است که بازی Call of Duty: Black Ops 6 در دایرکت اختصاصی پس از شوکیس ایکس باکس به شکل کامل معرفی خواهد شد. Xbox Games Showcase 2024 در روز یکشنبه، ۹ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط