نام بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ تایید شد

نام بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ تایید شد

اشتراک گذاری

اکتیویژن با شروع کمپین تبلیغاتی بازی جدید کالاف دیوتی قبل از رونمایی رسمی آن، رسما از نام قسمت جدید این بازی شوتر رونمایی کرد.

بعد از اینکه اکتیویژن اوایل این هفته وبسایت اختصاصی بازی جدید کالاف دیوتی را راه‌اندازی کرد، حالا توسعه‌دهندگان بازی در چاپ چهارشنبه‌ی نشریه USA Today یک قدم دیگر را در آغاز این کمپین تبلیغاتی برداشتند که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. اکتیویژن لوگوی بازی و نام رسمی آن را تحت عنوان Call of Duty Black Ops 6 به‌علاوه‌ی یک لینک به وبسایت تیزر این بازی با نام TheTruthLies.com در شماره جدید این نشریه گنجانده است.

پیش از این وبسایت TheTruthLies.com شامل ویدیویی بود که ظاهرا به بازی Call of Duty: Black Ops Cold War اشاره داشت. این بازی شامل چند پایان‌بندی مختلف بود که بازیکن در آن می‌توانست درنهایت انتخاب کند که درباره Perseus، شخصیت شرور بازی، واقعیت را بگوید یا اینکه دروغ بگوید. ویدیو دیگر این وب‌سایت نشان می‌دهد که یک شخص مشغول چسباندن پوستر The Truth Lies به دیوار است.

در این پوستر بار دیگر می‌توان تصویر چهار رئیس‌جمهور آمریکا را درکنار لوگو Black Ops مشاهده کرد. بلک آپس برای رازورمز‌های فراوان و بررسی نظریه‌های توطئه شناخته می‌شود. اکتیویژن نیز ید طولایی در زمینه معرفی چند مرحله‌ای بازی‌های کال اف دیوتی دارد و ظاهرا این نخستین گام در رونمایی از نسخه بعدی مجموعه باشد. در این پوستر هم تصویر مشابهی از کوه‌های Rushmore را مشاهده می‌کنیم که در این ویدیو نیز آورده شده بود.

تیزر نام بازی Black Ops 6

همچنین این لوگو مشخص می‌کند که نام بازی جدید کالاف دیوتی برخلاف انتظارات با ظاهر Black Ops 6 و نه نه Black Ops VI در نظر گرفته شده است. قبل از بازی Black Ops Cold War، همه‌ی نسخه‌های این سری از شماره گذاری رومی به‌جای اعداد لاتین استفاده می‌کردند. رویداد شوکیس ایکس باکس که قرار است برای اولین‌بار بازی‌های جدید اکتیویژن بلیزارد، بتسدا و استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس را به نمایش بگذارد، در تاریخ ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید  آهنگساز زلدا و ماریو مورد تقدیر قرار خواهد گرفت

بعد از این رویداد انتظار می‌رود تریلر معرفی Call of Duty جدید را در دایرکت اختصاصی آن شاهد باشیم. گفته می‌شود که بازی Call of Duty Black Ops 6 دست روی جنگ خلیج فارس می‌گذارد. بازی‌های کالاف دیوتی معمولا در دوره‌ها و مکان‌های مختلفی جریان دارند؛ بنابراین این جنگ می‌تواند بخشی از داستان بازی باشد. ظاهرا بلک آپس ۶ از مدت‌ها پیش در دست توسعه قرار دارد و اولین نسخه مجموعه به‌حساب می‌آید که در یک دوره چهار ساله ساخته می‌شود.

این تفاوت چشم‌گیری با Modern Warfare 3 دارد که طبق گزارش‌ها تنها در ۱۸ ماه ساخته شد. این بازی ششمین نسخه بلک آپس خواهد بود. مجموعه Black Ops به یکی از محبوب‌ترین و سودآورترین نسخه‌های کالاف دیوتی تبدیل شده است. شایعاتی نیز از بازگشت شخصیت آدلر در کالاف دیوتی ۲۰۲۴ به گوش می‌رسند. بلک آپس به‌خاطر نمایش افراد واقعی نظیر رونالد ریگان و رابرت مک‌نامارا شناخته می‌شود؛ بنابراین حضور رهبران نظامی و سیاسی جنگ خلیج فارس در بازی تعجب‌آور نخواهد بود.

قبل از این داده‌های به‌دست آمده از دیتا ماینینگ نشان می‌دادند که بازی جدید Call of Duty قرار است این ماه و ازطریق یک رویداد درون بازی Call of Duty Warzone رونمایی شود. همچنین اخیرا ادعایی مطرح شده است که نشان می‎‌دهد بازی Call of Duty 2024 از روی عرضه در گیم پس در دسترس خواهد بود.

در پایان نظرات خود را در اینباره با گیم طور و سایر کاربران در میان بگذارید.

اخبار مرتبط