ناشر Mafia برای معرفی یک بازی بزرگ آماده می‌شود

بازی Mafia 4 به‌زودی معرفی خواهد شد

اشتراک گذاری

شرکت 2K در رویداد Summer Game Fest از نسخه بعدی یکی از «بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های» خود رونمایی می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت 2K نسخه بعدی یکی از «بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های» خود را در Summer Game Fest معرفی خواهد کرد؛ رویدادی که در تاریخ ۱۸ خرداد (۷ ژوئن) برگزار می‌شود.

با اینکه هنوز معلوم نیست که شرکت توکی قصد رونمایی از نسخه بعدی کدام بازی را دارد، این ناشر قبلا تأیید کرد که روی نسخه جدید بازی‌های BioShock و Mafia کار می‌کند. سال گذشته استودیو هنگر ۱۳ اعلام کرد که نسخه جدید مافیا در دست توسعه قرار دارد، اما «چند سال دیگر» تا انتشار این بازی باقی مانده است. چندی قبل  یکی از افشاگرهای سرشناس با نام Kurakasis ادعا کرد که شرکت 2K برای معرفی نسخه بعدی بازی مافیا آماده می‌شود.

در ماه دسامبر ۲۰۱۹ شرکت توکی اظهار داشت که کار روی نسخه بعدی بازی BioShock آغاز شده است و برای «چند سال دیگر» در مراحل توسعه باقی خواهد ماند. جاناتان پلینگ، طراح نسخه اول بایوشاک به‌عنوان کارگردان هنری نسخه جدید مجموعه فعالیت دارد. هوآگی دلا پلانته، یکی از توسعه‌دهنده‌های بازی BioShock مدیر نوآوری این پروژه است؛ درحالی‌که اسکات سینکلر، کارگردان هنری BioShock Infinite نیز روی بایوشاک ۴ کار می‌کند.

بیشتر بخوانید  مدت زمان داستان Star Wars: Outlaws اعلام شد

اخبار مرتبط