منتظر نمایش هیجان انگیز و جدید بازی Monster Hunter Wilds باشید

بازی Monster Hunter Wilds معرفی شد

اشتراک گذاری

شرکت کپکام مدعی شد که نمایش بعدی بازی Monster Hunter Wilds در رویداد Summer Game Fest از هیولای جدیدی رونمایی خواهد کرد.

شرکت ‌Capcom پس از انتشار تریلر جدیدی از Monster Hunter World در رویداد State of Play پلی استیشن، اعلام کرد که نمایش بعدی بازی طی رویداد Summer Game Fest در روز ۱۸ خرداد (۷ ژوئن) پخش خواهد شد.

این نمایش برای اولین‌بار از یک هیولای جدید رونمایی خواهد کرد. کانامه فوجیوکا، کارگردان اجرایی و هنری بازی درکنار یویا توکودا، کارگردان مانستر هانتر وایلدز در این رویداد حضور خواهند داشت تا جزئیات بیشتری از آن را در اختیار مخاطبان قرار دهند. با وجود همکاری کپکام با این رویداد تابستانه، می‌توان انتظار نمایش بازی‌های مختلفی را داشت.

بازی Monster Hunter Wilds در سال ۲۰۲۵ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. تیم توسعه به‌تازگی همزمان با توضیح ویژگی‌های اکوسیستمهای مختلف بازی، از جزئیات Doshaguma و Chatacabra، دو هیولای جدید رونمایی کرد. بازیکن ها می‌توانند از حرکات جدید اسلحه‌ها بهره ببرند؛ ابزاری مانند Hook Slinger برای گرفتن موارد دور از دسترس و Focus Mode برای حملات، محافظت و نشانه‌گیری دقیق‌تر می‌تواند برای گیمرها کارآمد باشند.

بیشتر بخوانید  اولین ویدیو از گیم پلی بازی EA Sports FC 24

اخبار مرتبط