منتظر نسخه کامپیوتر و PS5 بازی Dreams نباشید

اشتراک گذاری

استودیو مدیا مولکول ظاهرا توسعه نسخه کامپیوتر و پلی استیشن 5 بازی Dreams را لغو کرده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا نسخه کامپیوتر و پلی استیشن 5 بازی Dreams استودیو Media Molecule لغو شده است. همان‌طور که رسانه یوروگیمر گزارش داد، لنس مک‌دونالد، یکی از اینسایدرهای صنعت بازی‌های ویدیویی در جریان لایو-استریم اخیر درباره لغو این نسخه‌ها سخن گفت. لنس مک‌دونالد می‌گوید با اینکه زمان زیادی تا پایان توسعه نسخه پی‌سی و PS5 دریمز باقی نمانده بود، به‌نظر می‌رسد که هر دو پروژه لغو شده است.

این اینسایدر در بخش دیگری از اظهاراتش گفت که نسخه‌های کامپیوتر و پلی استیشن 5 بازی Dreams از قابلیت‌های جدیدی ازجمله پشتیبانی از ماوس و کیبورد در پی‌سی و ری-تریسینگ در کنسول نسل ۹ سونی پشتیبانی می‌کردند. لنس مک‌دونالد ادعا کرد که نسخه‌های PS5 و PC بازی دریمز همزمان با تعدیل نیروی استودیو مدیا مولکول لغو شدند که در ماه اکتبر ۲۰۲۳ اتفاق افتاد. لایو-استریم اخیر این اینسایدر در زمان نگارش این خبر دیگر در دسترس نبود.

استودیو Media Molecule ظاهرا با تمام قوا مشغول توسعه پروژه جدیدی بوده است. استودیو مدیا مولکول در ماه آوریل ۲۰۲۳ اعلام کرد با اینکه نمی‌‌توانند جزئیات بیشتری از این پروژه را به اشتراک بگذارد، این بازی دنباله Dreams نخواهد بود. بازی دریمز در سال ۲۰۲۰ منحصرا دردسترس کاربران کنسول پلی استیشن 4 قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  شایعه: پشتیبانی Armored Core 6: Fires of Rubicon از مولتی‌پلیر ۲ تا ۶ نفره

اخبار مرتبط