منتظر ریمیک بازی Final Fantasy 9 باشید

منتظر ریمیک بازی Final Fantasy 9 باشید

اشتراک گذاری

به‌نظر می‌رسد که شرکت اسکوئر انیکس مراحل توسعه ریمیک بازی Final Fantasy 9 را آغاز کرده است.

شرکت اسکوئر انیکس هم‌اکنون روی قسمت سوم ریمیک بازی Final Fantasy 7 کار می‌کند که فعلا مدتی تا انتشار آن فاصله داریم. باتوجه‌به موفقیت این ریمیک، منطقی به‌نظر می‌رسد که این شرکت ژاپنی به توسعه ریمیک بازی‌های دیگری از مجموعه فاینال فانتزی فکر کند، به‌خصوص بازی Final Fantasy 8، بازی Final Fantasy 9 و بازی Final Fantasy 10 که جزو گزینه‌های مورد علاقه بسیاری از طرفداران هستند و قطعا بسیاری از بازیکن‌ها خواهان ساخته ریمیک این بازی‌ها هستند.

اخیرا گزارش‌هایی منتشر شده‌اند که ادعا می‌کنند اسکوئر انیکس توسعه ریمیک قسمت نهم و دهم سری فاینال فانتزی را آغاز کرده است، اکنون اطلاعات جدیدی در این رابطه توسط یک منبع خبری قابل اعتماد منتشر شده‌اند. Midori یکی از افشاگران قابل اعتماد است که در گذشته نیز اطلاعاتی را پیش انتشار خبری رسمی آن فاش کرده بود. او در پاسخ به سوالات طرفداران در شبکه اجتماعی ایکس خبر ساخت ریمیک بازی Final Fantasy 10 را تکذیب کرد، اما ادعا کرد اخبار ساخت ریمیک بازی Final Fantasy 9 حقیقت دارد و مراحل توسعه آن شروع شده است.

به جز این، مدتی پیش نائوکی یوشیدا، کارگردان و تهیه‌کننده بازی Final Fantasy 14 که تهیه‌کنندگی بازی Final Fantasy 16 را نیز بر عهده داشت، به احتمال ساخت ریمیک بازی Final Fantasy 9 اشاره‌ای کرده بود، بااین‌حال فعلا هیچ خبری رسمی‌ای از سوی اسکوئر انیکس منتشر نشده است و ادعای Midori را نیز تنها باید یک شایعه در نظر گرفت که ممکن است صحت نداشته باشد.

بیشتر بخوانید  احتمال برگزاری شوکیس دوم پلی استیشن در سال ۲۰۲۳

اخبار مرتبط