منتظر حضور یک شخصیت محبوب در فصل دوم سریال ارباب حلقه ها باشید

اشتراک گذاری

با انتشار چند تصویر مشخص شد که در فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power باید منتظر حضور یک شخصیت محبوب باشیم.

مدتی پیش اولین تریلر فصل دوم سریال ارباب حلقه ها منتشر شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور شخصیت محبوبی از دنیای تالکین در این فصل تایید شده است. مجله ونتی‌فر به‌تازگی ۴ تصویر جدید از فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power را منتشر کرده است که این تصاویر حضور شخصیت تام بامبادیل را در فصل جدید این سریال تایید می‌کند. روری کینیار نقش تام بامبادیل را در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت بازی کرده است و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

صحنه‌های شخصیت تام بامبادیل پیش از این در سه‌گانه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها حذف شده بود و برخلاف کتاب، شاهد حضور این شخصیت در اقتباس سینمایی آن نبودیم. تام بامبادیل در رمان ارباب حلقه‌ها شخصیتی مرموز است که فرودو و یارانش را در جنگل کهن نجات می‌دهد. او به‌همراه همسرش گلدبری، دختر رودخانه در ویتی‌ویندل زندگی می‌کنند. زمانی‌که فرودو حلقه قدرت را به‌دست می‌کند، بامبادیل همچنان می‌تواند او را مشاهده کند. بااین‌حال نژاد این شخصیت مشخص نیست.

فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power قرار است مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید و از آمازون پخش شود و اتفاقات این سریال در دوره دوم جریان دارد. مانند فصل اول، پاتریک مک‌کی و جی‌دی پین وظیفه ساخت فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها را بر عهده دارند. هزینه ساخت فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها حدود ۴۶۵ میلیون دلار بوده است و این سریال قرار است در ۵ فصل ساخته شود.

بیشتر بخوانید  ویدیو سریال Knuckles؛ تلاش سونیک برای کمک به ناکلز

مورفید کلارک، چارلی ویکرز، رابرت آرامایو، سم هزلدین، گابریل آکوودیکه، یاسن آتور، بن دنیلز، آملیا کنورثی، نیا تول، نیکلاس وودسن، الیور آلوین ویلسون، استوارت باومن، گاوی سینگ چرا، ویلیام چاب، کوین الدون، ویل کین، سلینا لو، کالوم لینچ، کیران هایندز، روری کینیار و تانیا مودی از جمله بازیگران فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power هستند که در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

پخش فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power از تاریخ ۲۹ آگست ۲۰۲۴ (۸ شهریور ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط