منتظر تجربه Fable و South of Midnight روی پلی استیشن ۵ نباشید

اشتراک گذاری

گزارش اخیر تام وارن نشان می‌دهد احتمال عرضه دو بازی Fable و South of Midnight روی پلی استیشن 5 ضعیف است.

تاکنون جزئیات زیادی درباره نمایش‌های آینده در شوکیس بازی‌های ایکس باکس فاش شده‌اند که مهم‌ترین آن‌ها به حضور بازی‌های انحصاری ایکس باکس ازجمله Gears 6 ،DOOM: The Dark Ages ،Perfect Dark و Blue Dragon اشاره داشته‌اند. حال به نظر می‌رسد نمایش دو انحصاری دیگر مایکروسافت در رویداد آینده فاش شده باشد.

تام وارن از The Verge در گزارش جدیدی ادعا کرد دو بازی Fable از پلی‌گراند گیمز و South of Midnight از استودیو Compulsion Games در شوکیس بازی‌های ایکس باکس حضور دارند. وارن در ادامه گفت این دو بازی برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده‌اند و این خبر در مراسم اعلام خواهد شد.

باتوجه‌به اینکه مایکروسافت رویکرد بی‌سابقه‌ای برای عرضه انحصاری‌های ایکس باکس روی پلتفرم‌های رقیب اتخاذ کرده است، بسیاری از بازیکن‌ها تمایل دارند درباره پلتفرم‌های مقصد آینده Fable و South of Midnight جزئیاتی به دست آورند. حال وارن ادعا دارد مایکروسافت برنامه‌ای برای انتشار این دو بازی و Gears 6 روی پلی استیشن 5 ندارد. ازطرفی گزارش اخیر تام وارن به توسعه ریسمتر جدیدی از بازی Halo: Combat Evolved اشاره دارد که قرار است برای پلی استیشن 5 در دسترس قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید  انتشار یک تبلیغ هنری برای بازی Final Fantasy 16 در ژاپن

اخبار مرتبط