منتظر بازی بتل رویال رایگان Battlefield باشید

اشتراک گذاری

ظاهرا استودیو Ripple Effect روی بازی بتل رویال جدید Battlefield کار می‌کند که اثری شبیه به Call of Duty: Warzone خواهد بود.

شرکت الکترونیک آرتز در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که وظیفه توسعه نسخه‌های بعدی مجموعه بازی‌های Battlefield را به چند استودیو می‌سپارد و استودیو Ripple Effect (دایس لس‌آنجلس سابق) روی یک تجربه جدید از بتلفیلد کار می‌کند. گزارش‌ها می‌گویند که نسخه جدید Battlefield توسط دایس و استودیو تعطیل‌شده Ridgeline Games در حال ساخت بود و احتمالا در اکتبر ۲۰۲۵ منتشر می‌شود، اما استودیو ریپل افکت مشغول توسعه چه پروژه‌ای است؟

تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ اخیرا گزارش داد که استودیو ریپل افکت در حال ساخت بازی بتل رویال رایگان Battlefield است که توسط بایرون بیدی، رئیس سابق Call of Duty هدایت می‌شود. ظاهرا این بازی می‌خواهد تجربه‌ای مشابه بازی Call of Duty: Warzone شرکت اکتیویژن را به بازیکن‌ها ارائه دهد.

هنوز مشخص نیست که این بازی همزمان با نسخه جدید Battlefield منتشر می‌شود یا خیر، اما از قرار معلوم این بازی علاوه‌بر حالت بتل رویال کلاسیک شامل یک حالت جدید با نام Gauntlet می‌شود که در آن تیم‌ها در مراحل مبتنی‌بر هدف باهم رقابت می‌کنند و در پایان تیم‌هایی با کمترین امتیاز از بازی خارج می‌شوند.

پیش از این گفته شده بود که بازی جدید استودیو ریپل افکت یک نسخه مکمل برای مجموعه Battlefield خواهد بود و بر پایه آن ساخته خواهد شد. پیش از این حالت Firestorm در بازی Battlefield V و حالت Hazard Zone در بازی Battlefield 2042 تجربه حالت بتل رویال را در اختیار بازیکن‌های این مجموعه قرار دادند، اما هیچ‌کدام به‌طور رایگان دردسترس نبودند و به اندازه رقیب‌های خود به موفقیت نرسیدند.

بیشتر بخوانید  سونی ۹۰۰ نفر از کارکنان بخش پلی استیشن را اخراج می‌کند | تعطیلی یک استودیو

اخبار مرتبط