منتظر بازگشت یک ویژگی محبوب در بازی Dragon Age: The Veilguard باشید

اشتراک گذاری

با تایید استودیو بایوور، طرفداران می‌توانند منتظر بازگشت سیستم Origins در بازی Dragon Age: The Veilguard باشند.

زمانی‌که بازی Dragon Age: Origins در سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد، یکی از ویژگی‌هایی که توجه بازیکن‌ها را جلب کرد و تحسین آن‌ها را برانگیخت، سیستم Origins بازی بود. این سیستم که نامی مشابه عنوان بازی دارد، به بازیکن‌ها امکان می‌داد از میان چند سرگذشت متفاوت یکی را برای شخصیت خود انتخاب کنند و ازاین‌طریق ماجراجویی‌های خود را در مسیرهای گوناگونی پیش ببرند.

بااینکه از مکانیسم Origins در نسخه‌های بعدی Dragon Age استفاده نشد، حالا به‌نظر می‌رسد استودیو BioWare تصمیم دارد آن را در بازی Dragon Age: The Veilguard برگرداند تا یکی از بزرگ‌ترین خواسته‌های طرفداران محقق شود. استودیو بایوور در کانال رسمی دیسکورد خود رسما بازگشت سیستم Origins را در بازی Dragon Age: The Veilguard تایید کرد.

بازیکن‌ها می‌توانند در زمان خلق شخصیت خود از بین ۶ گروه ازجمله Antivan Crows ،Shadow Dragons و Gray Wardens که هر کدام ریشه و سرگذشت‌های عمیق و متفاوتی در سراسر قاره Thedas دارند، یکی را انتخاب کنند. علاوه‌براین استودیو بایوور اعلام کرد بازیکن‌ها می‌توانند قبل‌ از شروع بازی Dragon Ae: The Veilguard، شخصیت Inquisitor خود از بازی Dragon Age: Inquisition را انتخاب کرده و آن را شخصی‌سازی کنند. این انتخاب به چند تصمیم کلیدی وابسته است که روی نحوه شروع داستان The Veilguard تأثیر می‌گذارد.

بازی Dragon Ae: The Veilguard پاییز امسال برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید  بازی Diablo 4 به‌زودی برای ایکس باکس گیم پس عرضه می‌شود

اخبار مرتبط