معرفی کیمدی فوتبال | محبوب کودکان امروزی

اشتراک گذاری

در این ویدیو به سراغ معرفی کیمدی فوتبال، پدیده‌ای نوین در دنیای سرگرمی رفته‌ایم. با گیم طور همراه باشید.

کیمدی فوتبال یک پدیده‌ی نوین در دنیای سرگرمی است؛ یک بازی کارتی که از زمان تولد خود تا به امروز، طرفداران زیادی پیدا کرده است. شما می‌توانید هم با کارت‌های فیزیکی و هم روی گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS، از بازی کردن کیمدی فوتبال لذت ببرید.

کیمدی فوتبال درکنار ارائه‌ی گیم‌پلی سرگرم‌کننده، به‌عنوان یک کالای جذاب شناخته می‌شود که کودکان می‌توانند کارت‌های آن را برای داشتن کلکسیون جمع کنند. در این ویدیو به سراغ توضیح تاثیرات مثبت کیمدی فوتبال، معرفی این بازی و توضیح روش استفاده از کارت‌های جذاب آن رفته‌ایم. بسته‌های کیمدی فوتبال که در ویدیو مشاهده می‌کنید، از سوی فروشگاه اینترنتی کیمدی شاپ در اختیار گیم طور قرار گرفتند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت محصولات متنوع این فروشگاه، به وبسایت آن سر بزنید. در ادامه از شما دعوت می‌کنم که مشغول تماشای ویدیو شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

کیمدی درواقع نسخه‌ای جدید و مدرن‌‌شده همان کارت‌های فوتبالی قدیمی است. کیمدی علاوه‌بر مورد ذکر‌شده به‌عنوان یک بازی کارتی نیز شناخته می‌شود. همان‌طور که شما همراهان گرامی گیم طور احتمالا از آن مطلع هستید، بازی‌های کارتی محبوبیت زیادی بین گیمرها دارند. بازی کیمدی فوتبال روی پلتفرم‌های اندروید و IOS قابل تجربه است. اپلیکیشن موبایلی کیمدی فوتبال ویژگی‌های قابل توجهی دارد؛ از روند آموزشی جذاب، گرافیک هنری جالب و گیم‌پلی سرگرم‌کننده تا ساختار و طراحی خوب رابط کاربری.

شما یک‌سری کارت فوتبالیست‌های مختلف را از همان ابتدای بازی در اختیار دارید. ‌بعد می‌تو‌انید برای آوردن بازیکن‌های بیشتر به تیم خود، بسته‌های مختلفی را از فروشگاه‌ها تهیه کنید. بسته‌های موردنظر کارت‌های مختلفی را از بازیکن‌های متنوع ورزش فوتبال در خود جای داده‌اند. شما می‌‌توانید پس از خرید کارت‌های با وارد کردن کدی که در پشت هر کارت موردنظر درج‌ شده است، بازیکن را وارد اپلیکیشن خود کنید و از قدرت او در گیم‌پلی کیمدی فوتبال بهره ببرید. به‌طور قطع هرچه‌قدر کارت‌های قوی‌تری را در اختیار داشته باشید، راحت‌تر از پس شکست دادن حریفان خود برمی‌آیید.

بیشتر بخوانید  آخر هفته چی بازی کنیم: از Diablo تا شبیه دیابلو!

کارت های مختلف بازی کیمدی فوتبال

بسته‌های مختلف کیمدی فوتبال چه فرقی با هم دارند؟ در بسته‌های بنفش رنگ، فقط شاهد قرارگیری یک عدد کارت بازیکن فوتبال و برچسب آن هستیم. شما می‌‌توانید از استیکر‌ها برای تزئین استفاده کنید.

بسته‌های زردرنگ، متفاوت هستند. شما در داخل آن‌ها دو عدد کارت بازیکن را مشاهده خواهید کرد. تازه یک فیگور برش‌خورده‌ای نیز در بسته قرار دارد. شما می‌توانید استیکر بازیکن درون بسته را به آن بچسبانید. کارت‌های بازیکنان نیز مدل‌های مختلفی دارد. فوتبالیست‌های خط حمله با رنگ قرمز تزئین شده‌اند. بازیکنان خط هافبک، رنگ آبی دارند. دفاع‌ها و دروازبان‌ها نیز با رنگ زرد و سبز مشخص شده‌اند. از سری‌های مختلف کارت‌های بازیکنان می‌توان به مدل‌های بیسیک و ادونس پریمیوم اشاره کرد.

جالب است بدانید یک سری کارت‌ها امضای بازیکن درج‌شده روی کارت را نیز با خود به همراه دارند. همچنین باید بدانید که جمع کردن کارت‌ها مزایای مختلفی دارد. مثلا درکنار استفاده از بازیکن در بازی آنلاین، کودکان می‌توانند با جمع کردن‌ آن‌ها یک آلبوم درست کنند. جمع کردن کلکسیون، خصلت‌های جالب‌توجهی مثل توانایی رهبری و بهبود اعتماد به نفس را در کودک پرورش خواهد داد.

بسته های متنوع بازی کیمدی فوتبال

از محصولات دیگر کیمدی فوتبال می‌توان به سکوی قهرمانی و استند جاکارتی اشاره کرد.

سکوی قهرمانی درواقع شکلی شبیه به سکوهای ورزشگاه‌ها دارد. سفیدرنگ است و در ساخت آن از متریال باکیفیتی استفاده شده است. شما می‌توانید تعداد ۲۶ فیگور را که تهیه‌ کرده‌اید، روی این سکو قرار بدهید. استند جاکارتی نیز تقریبا ساختار مشابهی دارد. با این تفاوت که شما به‌جای فیگور بازیکن‌ها می‌توانید کارت‌هایی را خریداری کرده‌اید، روی آن بگذارید. سایز کارت مهم نیست. این استند می‌تواند ابعاد مختلف کارت‌های متنوع بازیکنان کیمدی فوتبال را نگه دارد.

بیشتر بخوانید  گوگل استیدیا؛ از تولد تا مرگ یک سرویس بازی ابری

استند جاکارتی کیمدی فوتبال

شما به‌‌راحتی می‌توانید نرم‌افزار کیمدی فوتبال را از سایت این مجموعه یا پلتفرم بازار دانلود کنید. این بازی قرار است در آینده روی پلتفرم مایکت نیز قرار بگیرد.

با ساخت اکانت و انتخاب نام و لوگو تیم، بازی را آغاز خواهید کرد. کاربران باید بازیکنان را در سه قسمت زمین فوتبال به‌صورت آنلاین و در رقابت با حریف خود هدایت کنند. برای برنده شدن کافی است تنها دو گل ثمر برسانید. فراموش نکنیم که شما هنگام تجربه‌ی بازی مقداری انرژی دارید که کم و زیاد می‌شود.

استند هواداری بازی کیمدی فوتبال

در جریان کیمدی فوتبال، به اعداد دو مشخصه اصلی باید توجه کرد؛ قدرت کارت‌های شما در حمله و قدرت آن‌ها در دفاع. هنگامی که توپ دست شما است، باید قدرت حمله کارت شما، به قدرت دفاع حریف بچربد. از طرف دیگر فراموش نکنید که می‌توانید پنج ترکیب را طبق سلیقه خودتان بچینید. البته این ساختار نکات ریزتر دیگری نیز دارد. به‌عنوان مثال می‌توان به قدرت‌های ویژه‌تر یک‌سری از کارت‌ها/بازیکن‌ها اشاره کرد که می‌توانند از راه دور شوت بزنند. همچنین ممکن است ورود یک بازیکن به زمین بازی، به تیم انرژی مضاعف بدهد.

نظر شما چیست؟ آیا از کیمدی فوتبال استفاده کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را با گیم طور و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط