معرفی بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیف

معرفی بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیف

اشتراک گذاری

بتل رویال، ژانر محبوب این روزهای دنیای ویدئوگیم است که شمار علاقه‌مندان و مخاطبانش هم‌چنان به روند روزافزون خود ادامه می‌دهد. با این حال پیشرفت‌های بصری و ارتقاء گرافیکی که دامنه آن‌ها به بازی‌های موبایلی نیز رسیده، سبب می‌شوند تجربه برخی از بازی‌های بتل رویال برای دارندگان گوشی‌های نسبتا ضعیف عملا غیرممکن شود. اما نگران نباشید؛ هنوز هم بتل رویال برای شما که از گوشی‌های پرچمدار با پردازنده‌های قدرتمند بی‌بهره‌اید در دسترس است. این مقاله از گیم طور را تا انتها مطالعه کنید تا بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیف را بشناسید.

MaskGun


بازی‌ های بتل رویال برای گوشی های ضعیف

لینک دانلود

MaskGun که گزینه‌ای عالی برای بتل‌های PvP و نبردهای سنگین میان کلن‌ها به شمار می‌رود، برای اجرا روی گوشی به فقط ۲ گیگابایت فضای رم نیازمند است و قطعا به طرفداران بتل رویال که گوشی قدرتمندی در اختیار ندارند، توصیه می‌شود.

ScarFall 


معرفی بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیف - گیم طور
بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیف

لینک دانلود

ScarFall یکی از بازی‌های بتل رویال مناسب گوشی‌ های ضعیف است که تنوع بالایی از سلاح‌ها و نیز نقشه‌های وسیع و پرجزئیاتی دارد اما بایستی گرافیک پایین و فیزیک ضعیفش را به سازگاری‌اش با ضعیف‌ترین گوشی‌ها ببخشید!

Infinity Ops


معرفی بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیف - گیم طور
بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیف

لینک دانلود

Infinity Ops یک شوتر FPS و یک بتل‌ رویال آینده‌نگر در فضای سایبرپانک است و تجربه منحصربفردی را از سلاح‌های متنوع، گیم‌پلی جذاب و کلی جت‌پک فوق‌العاده ارائه می‌دهد که براحتی روی ضعیف‌ترین گوشی‌ها قابل اجراست.

Garena Free Fire


معرفی بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیف - گیم طور
بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیف

لینک دانلود

باورتان می‌شود که کاربران گوگل‌پلی تاکنون بیش از یک میلیارد بار Garena Free Fire را دانلود و نصب کرده‌اند؟ این بتل‌ رویال فوق محبوب با تنوع چشمگیری از سلاح‌ها، اسکین‌ها و نقشه‌ها، برای اجرا روی موبایل صرفا به ۲ گیگابایت فضای رم نیازمند است.

بیشتر بخوانید  راهنمای خرید گوشی تا ۲۰ میلیون تومان

PUBG Mobile Lite


در این مقاله از گیم طور به معرفی و بررسی اجمالی بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیف پرداخته‌ایم که می‌توانید براحتی دانلود و نصب کنید.
بازی‌های بتل رویال برای گوشی های ضعیف

لینک دانلود

اگر عاشق پابجی هستید ولی موبایل ضعیفی دارید، غم به دلتان راه ندهید! نسخه Lite پابجی تجربه مشابهی است که تقریبا همان تنوع سلاح‌ها و وسایل نقلیه و اسکین‌ها و کاراکترها را ارائه می‌دهد، البته با سبک و سیاق گرافیکی خاصی که سبب می‌شود آن را بتوان روی گوشی‌‌های ضعیف نیز به آسانی اجرا نمود.

آیا بازی بتل رویال دیگری را می‌شناسید که روی موبایل‌های ضعیف قابل اجرا باشد؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما و کاربران گیم طور به اشتراک بگذارید.

بهترین بازی برای موبایل های ضعیف چیست؟

بازی‌هایی مثل Modern Combat 5 و PUBG Mobile Lite برای گوشی‌های ضعیف هستند.

آیا 4 گیگابایت رم برای گوشی موبایل کافی است؟

بله، در اکثر مواقع 4 گیگابایت برای گیمینگ معمولی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی و وبگردی روی گوشی کافی است.

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

منتظر سریال Arkham Asylum نباشید

رسانه ورایتی گزارش داد که سریال Arkham Asylum شبکه مکس لغو شده است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سریال Arkham Asylum