معرفی بازی موبایل Total War: MEDIEVAL 2 | فرمانروایی در قرون وسطی

بازی Total War: MEDIEVAL II

اشتراک گذاری

بازی Total War: Medieval 2 یک تجربه‌ی جذاب و باکیفیت از نبرد‌های دوران قرون وسطی را تقدیم علاقه‌مندان به سبک استراتژی می‌کند. با معرفی نسخه‌ی اندروید و آیفون توتال وار: مدیوال ۲ همراه گیم طور باشید.

تاکنون بازی‌های بزرگ مختلفی برای پلتفرم‌های اندروید و آیفون پورت شده است که Total War: MEDIEVAL II یکی از مهم‌ترین آثار در این زمینه به‌حساب می‌آید. بازی موبایل توتال وار: مدیوال ۲ دقیقا همان محتوای نسخه‌ی اصلی را ارائه می‌کند و بازیکن را با خود به اوج تنش و نبرد‌های دوران قرون وسطی می‌برد. درواقع اتفاقات بازی در اروپا و بخشی از آسیا جریان دارد و کشور‌هایی مانند انگلستان، اسکاتلند و بسیاری از‌ قلمرو‌های دیگر را نیز برای شروع دردسترس گیمر قرار می‌دهد. همچنین اتفاقات مهم تاریخی مانند حمله‌ی مغول‌ها و جنگ‌های صلیبی در روند بازی و در تاریخ واقعی خود رخ می‌دهند که همه متناسب با واکنش گیمر، می‌توانند نتایج متفاوتی با وقایع تاریخی داشته باشند.

بازیکن پس انتخاب یکی از کشور‌ها در بخش کمپین باید به‌عنوان یک پادشاه کار را شروع کند و به اصطلاح زمام امور قلمرو خود را در دست بگیرد. از موضوعات سیاسی و ارتباط با سایر کشور‌ها گرفته تا مباحث اقتصادی و نحوه‌ی مدیریت قلعه‌ها، همه می‌توانند متناسب با نگرش و نوع انتخاب‌های بازیکن کنترل شوند. به‌عنوان مثال می‌توان با افزایش مالیات و درعوض ساخت مکان‌هایی که باعث افزایش رضایت مردم می‌شوند، به اقتصاد کشور کمک کرد. همچنین مکان‌های تجاری و بنا‌هایی برای تولید کالا‌های باارزش وجود دارند که باعث کسب درآمد و رونق تجارت می‌شوند.

با تغییر در تنظیمات دوربین و شناخت کلید‌های میان‌بر، می‌توان شرایط به نسبت بهتری را در زمینه‌ی کنترل و گیم‌پلی بازی به‌وجود آورد

بیشتر بخوانید  بهترین بازی های کم حجم برای کامپیوترهای ضعیف + آپدیت ۲۰۲۳

بخش نظامی هم ازجمله موضوعات بسیار مهم در بازی موبایل Total War: Medieval 2 به‌شمار می‌آید که از ابتدا باید مورد توجه قرار بگیرد.؛ زیرا هرچقدر هم که رویکرد دوستانه‌ای با کشور‌های همسایه داشته باشیم، باز هم امکان حمله‌ی ناگهانی سایر قلمرو‌ها وجود دارد؛ به‌خصوص اگر کشور از نظر نظامی دچار ضعف و مشکلاتی باشد، درصد این‌گونه حملات بیشتر هم خواهد شد. از طرفی هم بازی با شرایطی که ایجاد می‌کند، سعی دارد تا گیمر را بیشتر به‌سوی نبرد و کشورگشایی سوق دهد و به بیانی بهتر، جنگ را به یک موضوع نسبتا اجتناب‌ناپذیر تبدیل کند.

بازی Total War: MEDIEVAL II Mobile

بازی اندروید و آیفون Total War: MEDIEVAL 2 از لحاظ گرافیکی نیز درست مانند نسخه‌ی انتشاریافته برای پی‌سی، تجربه‌ی واقعا لذت‌بخشی را ارائه می‌کند. جزئیات محیط‌ها و به‌خصوص لحظات درگیری نیرو‌ها، همه عالی و باکیفیت طراحی شده‌اند. بااین‌حال کنترل بازی توتال وار: مدیوال ۲ احتمالا تنها موضوعی است که ممکن است گیمر را کمی دچار مشکل و سردرگمی کند؛ به‌خصوص اگر با ذهنیت و انتظار کنترل ساده‌ی نسخه‌ی پی‌سی به‌سراغ تجربه‌ی نسخه‌ی موبایل بروید، بعید نیست که خیلی زود از آن ناامید شوید. هرچند که سازندگان تنظیمات مختلفی را برای بهبود سیستم کنترل بازی در نظر گرفته‌اند تا نوع کلید‌ها و دوربین بازی مطابق با خواسته‌ی بازیکن، قابل تغییر باشند. ویژگی‌های دیگری مانند آهسته‌شدن زمان هنگام تغییر حالت‌های سرباز‌ها، تغییر سریع حالت نظامی و چندین قابلیت‌ کاربردی دیگر نیز در گیم‌پلی وجود دارند تا بازی سازگاری بیشتری با موبایل داشته باشد.

به‌طور کلی بازی Total War: MEDIEVAL 2 یکی از محبوب‌ترین نسخه‌‌های مجموعه توتال وار به‌حساب می‌آید که علاوه‌بر پی‌سی، در پلتفرم موبایل هم می‌تواند طرفداران بازی‌های استراتژی را حسابی سرگرم کند. بازی‌ موبایل توتال وار: عصر میانه ۲ هم‌اکنون با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در فروشگاه‌های پلی استور و اپ استور دردسترس خریداران قرار دارد.

اخبار مرتبط