معرفی بازی موبایل GUNS UP! | جنگ سلاح‌ها

اشتراک گذاری

بازی GUNS UP پس از گذشت چند سال برای اندروید و آیفون نیز منتشر شده و در دسترس کاربران پلتفرم موبایل قرار گرفته است؛ در ادامه با معرفی بازی GUNS UP! Mobile‌ همراه گیم طور باشید.

بازی GUNS UP پیش از انتشار برای موبایل، کار‌ خود را از سال ۲۰۱۵ و با عرضه روی پلی استیشن و ویندوز شروع کرد. حالا این بازی استراتژی آنلاین برای موبایل هم منتشر شده است و قصد دارد تا وسعت جامعه‌ی بازیکنان خود را تا گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید و آیفون نیز افزایش دهد. بازی GUNS UP! Mobile سعی می‌کند تا دقیقا همان تجربه‌ی نسخه‌ی کنسولی را در موبایل ارائه کند و به‌نوعی تفاوت‌ها را به حداقل برساند؛ اما اگر تجربه‌ی نسخه‌ی ویندوز یا پلی استیشن Guns Up را داشته باشید، باز هم تفاوت‌هایی را به‌خصوص در زمینه‌ی گرافیک حس خواهید کرد.

هرچند باید اشاره کرد که بازی به‌تازگی برای موبایل منتشر شده است و اصلا بعید نیست که همین تفاوت‌های اندک هم در نسخه‌های آینده رفع شوند و حتی شرایط بهتری را رقم بزنند. بازی اندروید و آیفون GUNS UP! Mobile درواقع یک بازی استراتژی آنلاین است که گیم‌پلی سرگرم کننده و نسبتا متفاوتی را در مقایسه با دیگر عناوین شناخته شده سبک استراتژی در موبایل ارائه می‌کند. در روند بازی گیمر در ابتدا باید هدایت یک پایگاه نظامی را بر عهده بگیرد و سعی کند تا درکنار ایجاد استحکامات دفاعی، برای حمله به دیگر بازیکنان نیز آماده شود.

بازی GUNS UP! Mobile در بخش حمله به دیگر پایگاه‌ها، از گیمر می‌خواهد تا چند سرباز را انتخاب کند و با خود به میدان جنگ ببرد؛ پس از انتخاب نیروها و شروع بازی، بازیکن می‌تواند نیرو‌های خود را از ماشینی که به سوی پایگاه حریف در حال حرکت است، پیاده کند. همچنین باید نیرو‌ها را باتوجه‌به شرایط دفاعی پایگاه دشمن انتخاب کرد و استراتژی مناسبی را برای حمله در نظر گرفت. از سوی دیگر، شرایط در زمینه‌ی دفاع از پایگاه نیز طبیعتا با روش حمله تفاوت دارد و چالش‌های متفاوتی را پیش روی گیمر قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید  نگاهی به برنامه‌های ایکس باکس برای جذب سه میلیارد گیمر

استودیو سازنده سعی کرده است که تا حد ممکن همان تجربه‌ی نسخه‌ی کنسولی را در موبایل به ارمغان آورد

در بخش دفاع نیز بازیکن می‌تواند با چیدمان مناسب تجهیزات خود تا حدودی مانع از پیش‌روی دشمنان شود. هرچند که در ابتدا بازی، تجهیزات متنوعی برای انتخاب وجود ندارد و نمی‌توان تغیبر چشم‌گیری را در دفاع به وجود آورد. اما این شرایط به مرور و با کسب منابع بیشتر تغییر می‌کند و ابزار بیشتری را در دسترس گیمر قرار می‌دهد. به‌گونه‌ای که حتی جایگزین کردن یک نیروی ساده هم می‌تواند در روند مبارزات تأثیرگذار باشد.

بازی اندروید و آیفون GUNS Up Mobile

بازی موبایل GUNS UP تنوع بالایی در زمینه‌ی سرباز‌ها دارد و مدل‌های مختلفی را در دسترس قرار می‌دهد. همچنین تمام افراد و تجهیزات را می‌توان ارتقا داد و میزان قدرت و استقامت آن‌ها را نیز بالا برد. از همین‌رو، باید گفت که خرید‌های درون برنامه‌ای هم می‌تواند تاثیر به‌سزایی در نتیجه‌ی مسابقات داشته باشد و سرعت پیشرفت بازیکنان را تا حد چشم‌گیری افزایش دهد. بازی GUNS UP! Mobile از لحاظ گرفیکی هم در جایگاه خوبی قرار دارد و تجربه‌ی روان و بهینه‌ای را ارائه می‌کند.

البته همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، هنوز زمان زیادی از انتشار بازی نمی‌گذرد و ممکن است که در آپدیت‌های آینده با اثر با کیفیت‌تر و کامل‌تری روبه‌رو باشیم. همچنین در آخر باید گفت که اگر به بازی‌های استراتژی آنلاین علاقه دارید، بازی GUNS UP! Mobile یکی از جدید‌ترین و با کیفیت‌ترین عناوینی است که می‌توانید در موبایل به تجربه‌ی آن بپردازید. GUNS UP ! Mobile به‌صورت رایگان در پلی‌استور و اپ‌استور عرضه شده است.

اخبار مرتبط